آموزش و پرورش يكي از موفق ترين دستگاه ها در برگزاري فريضه نماز است

وزيرآموزش و پرورش درجمع خادمين نماز حوزه ستادي با اشاره به اهميت برگزاري نماز جماعت گفت: آموزش و پرورش يكي از موفق ترين دستگاه ها در برگزاري فريضه نماز است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان
به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، پيش از ظهرامروزسيدمحمد بطحايي درهمايش تجليل از خادمين نماز حوزه های ستادي درسالن اجتماعات ساختمان شهيد رجايي با تبريك ايام خجسته هفته وحدت اظهاركرد: از خادمين نماز و ائمه جماعات كه در بر پايي نماز جماعت تلاش مي كنند تقدير مي‌كنم .
وي افزود : آموزش و پرورش يكي از پرتلاش ترين دستگاه ها و نهادهاي كشور در اقامه نماز جماعت است و خادمين نماز در اين زمينه تلاش هاي زيادي كرده اند .
بطحايي ادامه داد: هرچند شاهد زحمات خادمين در اقامه نماز جماعت هستيم اما اين تلاش ها كافي نيست و اقامه نمازبه این شکل چنانكه بايد و شايد در شان يك كشور اسلامي نيست و بايد رونق بيشتري داشته باشد .
وزيرآموزش و پرورش تصريح كرد: نحوه عكس العمل كارمندان حوزه ستادي درهنگام نواخته شدن اذان و وقت نماز در محضر ارباب رجوع بسيار مهم است و اگر كاركنان با انگيزه و رغبت و به موقع به اقامه نماز بپردازند اين رفتار به عنوان الگويي مناسب در ذهن ارباب رجوع ماندگار خواهد شد .
وي شناسايي و رفع موانع نماز جماعت، به ويژه در حوزه هاي ستادي را ضروري دانست و افزود: بايد تلاش كنيم انگيزه و رغبت كاركنان را براي اقامه نماز جماعت را تقويت كنيم و نماز جماعت را با رونق تروباشکوهتر برگزار كنيم .    
گفتني است؛ در حاشيه اين مراسم از ائمه جماعات ، موذنين و خادمين نماز حوزه هاي ستادي با حضور وزيرآموزش و پرورش با اهداي لوح ياد بود تجليل شد.   


منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش 
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت