حضور دانشمندان جهان اسلام در هفته مراسم جایزه مصطفی(ص)

هم زمان با فرارسیدن میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد(ص)، دومین آیین اعطای جایزه مصطفی(ص)، طی یک هفته برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان
به گزارش ستاد ارتباطات و اطلاع‌ رسانی جایزه مصطفی(ص)؛ هفته مراسم جایزه مصطفی(ص) با ورود مهمانان و دانشمندان خارج از کشور، از ۱۰ تا ۱۵ آذرماه ۹۶ با بیش از ۲۰ برنامه شامل بازدیدهای فرهنگی، علمی و تاریخی، نشست­ ها و سخنرانی ­های علمی برگزار می­ شود.
روز شنبه ۱۱ آذرماه ۹۶، در ۷ دانشگاه از جمله تهران، صنعتی ­شریف، شهید بهشتی، امام صادق(ع)، تربیت ­مدرس، علوم پزشکی تهران، و علم و صنعت ایران؛ نشست عمومی و تخصصی تبادل تجربیات علم و فناوری در کشورهای اسلامی (STEP Symposiums)  در دو نوبت صبح و عصر با حضور اساتید و مهمانان خارجی و دانشجویان برگزار می‌شود.
صبح روز یکشنبه ۱۲ آذر، دومین آیین اعطای جایزه مصطفی(ص)، در تالار وحدت تهران با حضور شخصیت‌ های علمی جهان اسلام برگزار و از برگزیدگان، جایزه مصطفی(ص)، تقدیر می‌شود.
عصر روز یکشنبه، نشست آشنایی سرمایه ­گذاران با دستاوردهای دانشمندان جهان اسلام با همکاری شبکه تبادل و انتقال فناوری کشورهای عضو دی۸ (D-8 TTEN) در هتل فردوسی برگزار می ­شود.
صبح دوشنبه ۱۳ آذرماه، نشست کنز (KANS Forums) در سطح دانش­گاه­ ها با حضور اساتید و دانشجویان، در دانشگاه صنعتی شریف شروع به کار می­ کند و در ۵ پنل با حضور اساتید برجسته و دانشمندان جهان اسلام  در دانشگاه شهید بهشتی، علوم پزشکی تهران و صنعتی شریف ادامه خواهد یافت.
هفته مراسم جایزه مصطفی(ص) در دومین دور از برگزاری خود، روز سه شنبه ۱۴ آذرماه در دانشگاه فردوسی مشهد در حوزه نانو و دانشگاه اصفهان و صنعتی اصفهان در حوزه آی سی تی، با برگزاری نشست‌های تخصصی و عمومی، به کار خود پایان خواهد داد.


mustafaprize@
منبع: http://mustafaprize.org
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت