تولید سالانه بیش از 2هزار تحقیق پایانی در مدارس علمیه خواهران

ان حجت‌الاسلام حمید محمدی گفت: مركز مدیریت حوزه‌‌های علمیه خواهران از بدو تاسیس سه جریان آموزش، پژوهش و تربیت را در یك فرایند واحد طراحی نموده و برای این سه مقوله، یك پروسه واحد را برنامه ریزی كرده است. مشاور مدیر حوزه‌ه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تولید سالانه بیش از 2هزار تحقیق پایانی در مدارس علمیه خواهران

حجت‌الاسلام حمید محمدی گفت: مركز مدیریت حوزه‌‌های علمیه خواهران از بدو تاسیس سه جریان آموزش، پژوهش و تربیت را در یك فرایند واحد طراحی نموده و برای این سه مقوله، یك پروسه واحد را برنامه ریزی كرده است.

مشاور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تولید كلیه فراورده‌های آموزشی مورد نیاز طلاب اعم از كتب درسی و كمك آموزشی، استاد راهنما و مطالعه در مورد مسائل برنامه‌ریزی درسی را از دیگر اقدامات مركز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برشمرده و اظهار داشت: اهتمام این مركز به فعالیت‌های پژوهشی فوق العاده می‌باشد. بطوریكه ارائه دو تحقیق تحصیلی در هر نیمسال برای طلاب الزامی است و در هر سال نیز در مورد موضوعات خاص پژوهشی، فراخوان داریم كه در بعضی از سالها بالغ بر5هزار مقاله تولید و در مدارس علمیه ارزیابی شده‌اند و تا كنون بیش از یكهزار و پانصد مقاله از نظر كیفی رتبه بالای هفتاد در صد را كسب كرده‌اند.

معاون سابق پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به تولید سالانه دوهزار تا دو هزار و پانصد تحقیق پایانی در مدارس عملیه خواهران گفت: دركتاب «نسیم پژوهش» چكیده و خلاصه مقالات و تحقیقات پایانی منعكس شده است.

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت