ایلام_مهران همچنان مسدود است

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: به دلیل انجام عملیات راهسازی در جاده ایلام - مهران و بخاطر حجم سنگین ریزش ناشی از انفجار کوه در بخشی از مسیر در کیلومتر 10 تا 11 جاده ایلام – صالح آباد - مهران این جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایلام_مهران همچنان مسدود است

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: به دلیل انجام عملیات راهسازی در جاده ایلام - مهران و بخاطر حجم سنگین ریزش ناشی از انفجار کوه در بخشی از مسیر در کیلومتر 10 تا 11 جاده ایلام – صالح‌آباد - مهران این جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.

پیشخوان خبر تبیان

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا ؛«سیدکمال‌الدین میرجعفریان »به دلیل انجام عملیات راهسازی در جاده ایلام - مهران و بخاطر حجم سنگین ریزش ناشی از انفجار کوه در بخشی از مسیر در کیلومتر 10 تا 11 جاده ایلام - صالح آباد - مهران این جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با بیان اینکه هم اکنون بخش اعظم ترانشه های ریزشی برداشت شده اما جهت تثبیت مسیر و تامین ایمنی لازم این مسیر مسدود است، تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد در این مسیر ارتباطی را دارند، در این مدت از جاده قدیم ایلام - صالح آباد (ماربره) برای رفتن به شهرستان مرزی مهران و یا از مهران به ایلام استفاده کنند.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت