تبیان، دستیار زندگی

 تهران سایت؛ بهترین شرکت سئو و طراحی سایت ۱۴۰۳ (از نظر کاربر)

کارفرمایان و کاریران در صورت درخواست ثبت سفارش جهت طراحی سایت، سئو سایت، گوگل ادز (تبلیغات گوکل)، مشاوره سئو، استراتژی سئو، آنالیز سایت و مشاوره کسب و کار و دیگر خدمات در سطح آنلاین می‌توانند با شماره تلفن‌های موجود در وبسایت تهران سایت به آدرس tehransite.com مراجعه نمایید و مراحل ثبت سفارش را انجام دهند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
شرکت طراحی سایت و سئو تهران سایت از نظر رضایت کاربران و کارفرمایان در سال ۱۴۰۳ به عنوان یکی از بهترین شرکت طراحی سایت و سئو و دیجیتال مارکتینگ در تهران شناخته شده است. این شرکت با بهترین عملکرد، تنوع در ارائه طراحی سایت با وردپرس اختصاصی و طراحی سایت کدنویسی با بهترین زبان های برنامه نویسی و سئو بیس؛ خدمات سئو سایت و انواع خدمات آنلاین را همراه با قیمت استثنایی و کیفیت بالا ارائه می‌دهد. برای مشاهده کامل خدمات شرکت طراحی سایت تهران سایت کلیک کنید.

در ادامه دلایل مهمی که منجر به معروفیت و محبوبیت این شرکت در حوزه خدمات آنلاین شده است را بیان می‌کنیم.
تهران سایت

معرفی شرکت طراحی سایت و سئو تهران سایت

شرکت طراحی سایت تهران سایت، حدود 20 سال فعالیت اختصاصی در زمینه طراحی سایت و خدمات سئو و دیجیتال داشته است. به گونه‌ای که در طی این سال‌ها، با کسب تجربه بیشتر و همکاری با شرکت‌های بزرگ و به نام در ایران و خارج از کشور، در این حرفه تخصص بالایی را کسب کرده است و در سال‌های آینده، تجارب موردنظر را در فعالیت‌های خود استفاده کرده است. برای مشاهده خدمات و تعرفه های جدید با بالاترین کیفیت و رضایت کاربران و مشتریان

انواع خدمات شرکت سئو و طراحی وب تهران سایت

این شرکت با افتخار، طراحی سایت را به عنوان اولین و مهمترین خدمات آنلاین خود در نظر گرفته است. طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی و طراحی برای انواع حوزه ها مانند پزشکی، ابزارآلات، وبسایت شخصی، آموزشی، زبان، فروش دوره، برای سازمان ها و شرکت ها، صندوق ملی محیط زیست، راه سازی، صنعتی، ورزشی و ... با نمونه کارهای کاربردی و رضایتمندی مشتریان ، برای انواع برند‌ها و شرکت‌ها انجام داده است. پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده نمونه کارها وارد لینک زیر شوید:

(نمونه کارهای طراحی سایت تهران سایت در لینک زیر مشاهده کنید.)

https://tehransite.com/website-types/

خدمات :

در طراحی سایت حرفه‌ای، مراحل تخصصی برای این کار نظیر ریسپانسیو، کد‌نویسی اصولی و طراحی براساس اصول سئو انجام می‌گیرد که منجر به دریافت رتبه بالا از گوگل می‌شود و درآمدزایی عالی را برای کارفرمایان به وجود می‌آورد. از جمله خدمات آنلاین شرکت تهران سایت به قرار زیر است:

. طراحی سایت با وردپرس اختصاصی و کدنویسی
. خدمات سئو سایت
. دیجیتال مارکتینگ
. گوگل ادز

فعالیت های تیم تهران سایت

این شرکت بیشتر از ۱۰۰۰ پروژه طراحی وب سایت در ایران و در سطح بین الملل، سئو سایت، طراحی گرافیکی، تولید محتوا، دیجیتال مارکتینگ و دیگر خدمات آنلاین را با نتیجه‌ای عالی و موفقیت‌آمیز پشت سر گذاشته است. از سویی دیگر، تهران سایت برای پروژه‌های خارج از کشور خود نیز، از الگوریتم و استاندار‌های خاصی استفاده کرده است که موفقیت را در این زمینه هم به دست آورده است.

. کلمات کلیدی که توسط این شرکت سئو و بهینه شده است، بیش از ۲۵۰۰ کلمه در صفحات یک و دو گوگل است و در آخرین نتایج گوگل قرار گرفته است و رتبه سایت را از نظر گوگل به بالاترین میزان رسانده است.
تهران سایت

طراحی سایت تخصصی و خلاقانه

در شرکت تهران سایت، هر سایت براساس نوع نیاز کاربر و توجه به فعالیت کاری آنان، با اصول خاصی طراحی می‌گردد. بنابراین نوع فعالیت کارفرمایان، مهمترین مورد برای شرکت تهران سایت است و از این طریق تدوین استراتژی، سئو، رابط و تجربه کاربری و... را برای سایت موردنظر، تعیین و اجرایی می‌کند.

طراحی سایت فروشگاهی

سایت‌های فروشگاهی که فعالیت اصلی آن‌ها فروش محصولات به صورت آنلاین است با روش‌های ویژه و کدنویسی اختصاصی طراحی می‌گردند که امکان خرید غیر حضوری و راحت را برای کاربران آن سایت به وجود بیاورد. کارفرمایان رضایت خود را از سایت‌های موردنظر در زمینه سرعت بالا، به روزرسانی عالی و درآمدزایی مناسب ابراز کرده‌اند.

سایت شرکتی

شرکت تهران سایت برای بسیاری از برند‌های معتبر ایرانی و شرکت‌های تخصصی، طراحی سایت شرکتی را انجام داده است که در جهت پیشرفت کاری آنان بسیار مؤثر بوده است.

سایت شخصی

بسیاری ار افراد برای معرفی نوع فعالیت و حرفه خود، نیاز به یک سایت خصوصی دارند که مکمل فعالیت‌های کاری و هنری آن‌ها باشد. از این رو شرکت تهران سایت با جدیدترین اصول سئو و طراحی سایت، سایت‌های خصوصی را با بهترین کیفیت و قیمت طراحی می‌کند.

ویژگی های تهران سایت

شرکت تهران سایت، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که علاوه بر اینکه باعث تخصصی‌تر کردن فعالیت آن‌ها شده است، رضایت کارفرمایان را نیز به میزان زیادی افزایش داده است. از جمله ویژگی‌های عملکردی این شرکت می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد:

پشتیبانی حرفه‌ای

هر فعالیت آنلاینی نظیر طراحی سایت، خدمات سئو سایت و... نیازمند پشتیبانی است تا کارفرما با چند و چون کار آشنا شده و نحوه مدیریت سایت را آموزش ببیند و همچنین مشکلات به وجود آورده در آینده را حل نماید. از این رو شرکت تهران سایت برای خدمات طراحی سایت و سئو سایت، پشتیبانی چند ماهه‌ای را تعیین کرده است که در این زمان، پاسخگوی حرفه‌ای برای کارفرمایان است. این امر منجر به رضایت بسیار عالی از شرکت شده است.

پرسنل حرفه‌ای و سیستم مدرن

شرکت تهران سایت، یکی از تخصصی‌ترین پرسنل را در حیطه طراحی سایت و سئو دارد و به به روز بودن اطلاعات کاری و عملکردی این پرسنل اهمیت زیادی می‌دهد. از این رو تولید محتوا، طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری، سئو سایت و... توسط تیمی انجام می‌شود که آگاهی لازم را از آخرین تغییرات دارا هستند و با جدیدترین تکنولوژی و سیستم، فعالیت کاری خود را انجام می‌دهند.

مشاوره رایگان و تخصصی کسب و کار اینترنتی، مقدمه شروع کار

مشاوره رایگان برای خدماتی نظیر طراحی سایت و سئو سایت، امری است که توسط تهران سایت انجام می‌گیرد. در این مشاوره، سایت کارفرما مورد بررسی و آنالیز قرار می‌گیرد، اهداف کارفرما بررسی می‌شود و نوع نیاز آن‌ها تعیین می‌گردد. در این زمان می‌توان با برنامه‌ای جامع، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را برای آنان انجام داد.

هزینه خدمات آنلاین در شرکت طراحی وبسایت تهران سایت

در شرکت طراحی سایت، هزینه‌هایی برای که برای خدمات آنلاین طراحی سایت، سئو سایت، دیجیتال مارکتینگ و... تعیین شده است، در پایین‌ترین میزان قرار دارد. از این رو کیفیت فعالیت تیم تخصصی شرکت تهران سایت در مقابله با هزینه‌های خدماتی آن، دارای اختلاف زیادی است. از این رو کارفرمایان و کاربران آنلاین با آگاهی از کیفیت خدمات این شرکت و همچنین هزینه و قیمت استثنایی آن، رضایت بالای خود را بیان داشته‌اند.
طراحی سایت

قیمت طراحی سایت با تهران سایت

طراحی سایت در این مجموعه با توجه نوع طراحی (با وردپرس یا کدنویسی) نوع سایت: فروشگاهی، شرکتی، شخصی و ... امنیت، سرعت، نوع ویژگی و قابلیت های درخواستی، مدت زمان تحویل و پشتیبانی، دسته‌بندی شده‌اند که هر دسته با عنوان پلن های مختلف به کارفرمایان معرفی می‌شود. پلن‌های طراحی سایت دارای قیمت متفاوتی نیز هستند. پلن اقتصادی طراحی سایت، از 8 میلیون تومان آغاز شده و دارای مناسب‌ترین قیمت است. اما پلن‌های تخصصی طراحی سایت با توجه به اینکه از روش‌ها و اصول تخصصی، گ برای طراحی سایت برخوردار است، قیمت بالاتری را نیز دارا است. برای مشاهده تعرفه های 1403 تهران سایت به سایت آنها مراجعه نمایید.

مراحل ثبت سفارش خدمات در تهران سایت

کارفرمایان و کاریران در صورت درخواست ثبت سفارش جهت طراحی سایت، سئو سایت، گوگل ادز (تبلیغات گوکل)، مشاوره سئو، استراتژی سئو، آنالیز سایت و مشاوره کسب و کار و دیگر خدمات در سطح آنلاین می‌توانند با شماره تلفن‌های موجود در وبسایت تهران سایت به آدرس tehransite.com مراجعه نمایید و مراحل ثبت سفارش را انجام دهند.

در این شرکت قبل از تعیین شرایط همکاری و ثبت قرارداد، یک جلسه مشاوره اختصاصی برای کارفرمایان برگزار می‌شود که در این جلسه، نیاز‌های کارفرما بررسی شده و طبق اهداف او، خدمات آنلاین موردنظر با شیوه‌های مناسب، تدوین و انجام می‌گیرد.

همکاری با شرکت تهران سایت

بسیاری از افرادی که می‌خواهند سایت اختصاصی آن‌ها توسط تیم مجرب تهران سایت انجام بگیرد، بهتر است نمونه کار‌های شرکت را در سایت اصلی مشاهده کنند. سایت‌ های فروشگاهی، شرکتی، تخصصی، آرایشگاهی و... که توسط این شرکت طراحی شده است، به عنوان نمونه کار ارائه شده است که کارفرمایان می‌توانند آن‌ها را جهت اطلاع از کیفیت و رتبه سایت بررسی نمایند.
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .