المپیاد علمی حوزه خوزستان برگزار می شود

حجت الاسلام ناصری با اشاره به شرکت بیش از ۱۵۰ طلبه خوزستانی در مرحله استانی المپیاد علمی، گفت: پیش بینی می شود بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از طلاب خوزستانی در این المپیاد علمی ثبت نام و شرکت نمایند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

المپیاد علمی حوزه خوزستان برگزار می شود

حجت‌الاسلام ناصری با اشاره به شرکت بیش از ۱۵۰ طلبه خوزستانی در مرحله استانی المپیاد علمی، گفت: پیش‌بینی می‌شود بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از طلاب خوزستانی در این المپیاد علمی ثبت‌نام و شرکت نمایند.

 

 

حجت‌الاسلام یوسف ناصری، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در اهواز، با اشاره به برگزاری مرحله استانی المپیاد علمی در حوزه علمیه خوزستان، گفت: حوزه خوزستان با توجه به ظرفیت‌های ویژه و بالقوه‌ای که دارد، همواره یکی از استان‌های برتر در زمینه تربیت طلاب موفق بوده است که نتایج درخشان شاگردان این حوزه در جشنواره‌ها و المپیادهای مطرح کشوری دلیلی بر این واقعیت است.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان با اشاره به شرایط شرکت در مرحله استانی المپیاد علمی حوزه استان، ابراز داشت:  طلاب ممتازی که معدل آنها بالای ۱۶ باشد می‌توانند در این المپیاد شرکت کنند.

حجت‌الاسلام ناصری، زمان برگزاری این مسابقه علمی را ۳۰ فروردین ماه جاری عنوان کرد و بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از طلاب خوزستانی در این المپیاد علمی ثبت‌نام و شرکت نمایند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به درخشش جمعی از طلاب خوزستانی در المپیاد علمی سال گذشته، تصریح کرد: در سال گذشته ۲۲ نفر به‌عنوان برگزیدگان مرحله کشوری المپیاد علمی انتخاب شدند که از این تعداد ۱۱ نفر صرفاً از طلاب خوزستانی و همگی از مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) اهواز بودند و این مهم نشان دهنده استعداد بالای طلاب خوزستانی است.

منبع: حوزه نیوز

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت