رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری در غرفه تبیان

مقام معظم رهبری می فرمایند : اگر من وقت داشتم ؛ خودم مسئولیت این فضا را بر عهده می گرفتم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری در غرفه تبیان

مقام معظم رهبری می فرمایند : "اگر من وقت داشتم ؛ خودم مسئولیت این فضا را بر عهده می گرفتم."

مصاحبه: آزاده مرنی -بخش ارتباطات تبیان

"دکتر محمود صلاحی"رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ،امروز در بازدید از غرفه تبیان در نمایشگاه رسانه های دیجیتال گفت : "این قبیل نمایشگاه ها یکی از راه های معرفی فضای مجازی و اطلاع رسانی های تخصصی در این زمینه است و از آنجایی که جهان به سوی مجازی سازی پیش می رود ما هم نباید از این فضا غافل بمانیم. جهان در زمینه ی وب ، بازی کودکان در فضای مجازی و ... به صورت جهشی پیش می رود پس ما هم باید این روند را جدی تر گرفته و توان خود را در پیشبرد اهداف فرهنگی در فضای اینترنتی ، به کار بندیم."
صلاحی در ادامه گفت : وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند : "اگر من وقت داشتم ؛ خودم مسئولیت این فضا را بر عهده می گرفتم." نشان از اهمیت خاص این فضا و ضرورت اطلاع رسانی های لازم در این زمینه و استفاده ی درست از آن دارد.
وی در ادامه گفت : "رسانه های دیجیتال به قوت خود خوب پیش می روند اما دولت باید حمایت خود را از این جریال بیشتر کند تا نتیجه ی مطلوبی حاصل گردد.هر چه ما این فضا را جدی تر بگیریم و اطلاع رسانی را افزایش دهیم راه را بر نفوذ دشمنان بسته و بهترین استفاده را از این فضا خواهیم داشت."
وی یکی از اساسی ترین اولویت های فعالان رسانه های دیجیتالی را سبک زندگی ایرانی ٓ اسلامی برشمرد و توصیه کرد تا با فرهنگ سازی اسلامی برنامه ها و طرح های "تهاجم فرهنگی" را خنثی نماییم.



مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت