تعداد زنان مطلقه و بدسرپرست افزایش یافت

رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت: بررسی 8 ساله نشان می دهد که سن زنان سرپرست خانوار از 50 به 39 سال رسیده و تعداد زنان مطلقه و بدسرپرست افزایش یافته است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزرای نمایشگاه زنان و تولید ملی از 18 شهریور

تعداد زنان مطلقه و بدسرپرست افزایش یافت

رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت: بررسی 8 ساله نشان می دهد که سن زنان سرپرست خانوار از 50 به 39 سال رسیده و تعداد زنان مطلقه و بدسرپرست افزایش یافته است.

بخش اجتماعی تبیان

فیروزفر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی از 18 تا 26 شهریور ماه در بوستان گفتگو خبر داد.
وی با بیان اینکه 13 تولیدکننده جدید مانند اطلس پو و دنیس تریکو امسال به نمایشگاه اضافه شدند گفت: افرادی که در مشاغل خانگی پوشاک کار می کنند از این نمایشگاه بسیار استقبال کردند.
رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در ادامه افزود: تمام کسانی که در نمایشگاه شرکت می کنند مشخصاتشان در سایت زنان و تولید ملی طبقه بندی شده و آمارشان وجود دارد.
به گفته فیرزوفر حتی از ایتالیا هم تقاضا داشته ایم که از تولیدات ما استفاده کنند.
وی به برگزاری دور قبل نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در دور قبل تولیدکننده ای داشتیم که در 10 روز 700 میلیون تومان فروش داشته است.
رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران با اشاره به اینکه بررسی هر ساله نشان می دهد سن زنان سرپرست خانوار از 50 به 39 سال رسیده است گفت: تعداد زنان مطلقه و سرپرست زیاد و تعداد زنانی که شوهرانشان فوت کرده کمتر شده است.
وی به آماری از سال 86 تا 90 اشاره کرد و گفت: در این سال ها زنانی که به ما مراجعه کردند 43.27 درصد همسرانشان فوت، 3.87 درصد مجرد و 22.2 درصد بدسرپرست بوده اند و از سال 91 تا 95 تعداد مطلقه ها 35.18 درصد، فوت همسری ها 24.83 درصد و مجردها 7.12 درصد و بدسرپرست ها 32.51 درصد بوده است .
وی در ادامه افزود: بیش از 300 هزار زن سرپرست خانوار شناسنامه ای داریم.


منبع :خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت