مجلس پشتیبان دولت باشد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه مردم باید اثرات برجام را در زندگی خود لمس کنند، گفت: مجلس آینده باید پشتیبان دولت باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجلس پشتیبان دولت باشد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه مردم باید اثرات برجام را در زندگی خود لمس کنند، گفت: مجلس آینده باید پشتیبان دولت باشد.

بخش سیاست تبیان

محمدرضا عارف در جمع مردم رزن بابیان اینکه خوشحالم که دریکی از شب های ماه رجب در شهرستان سرداران بزرگ اسلام و شهرستان علمای برجسته مراجع تقلید حضور دارم، گفت: امیدوارم خداوند توفیق استفاده از نزولات ماه رجب را به ما عنایت کند.

عارف ادامه داد: مردم کشورمان در خرداد ۹۲ تغییر را در دولت و قوه اجراییه رقم زدند و حماسه ای را در ۲۴ خرداد خلق  کردند که  حاکمیت اخلاق  را در قوه مجریه رقم زد.

مجلس باید  دولت را  حمایت کند که در این مسیر پیش رود و ما بر اساس حماسه ای که در خرداد ۹۲ خلق شد در  اسفند ۹۴ نیز برنامه ای در دستور کار  گفتمان اصلاحات قراردادیم که بر اساس منافع ملی و بر اساس حاکمیت ارزش ها برنامه ای داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه مبنای حرکت مردم در خرداد در خرداد ۹۲ اخلاق بود و اخلاق مداری آن چیزی است که مبنای  دین مبین اسلام است، گفت: خوشحالم در شهرستانی خدمت شما هستم که در آن افتخار شاگردی استاد گران قدر و دانشمند بزرگ اسلام شهید مفتح را داشته ام.

عارف با اشاره به اینکه شهید مفتح در درس هایی که به ما در مسجد جاوید می داد مبنای حرکتش اخلاق بود و در رهنمودهای  خود تأکید می کرد که از اخلاق  عبور نکنیم، گفت: اسلام دین اخلاق است و همین امر مبنای حرکت انبیا بوده است  و اگر اخلاق داشته باشیم می توانیم به هر چیز برسیم.

وی بابیان اینکه جریان اصلاحات گفتمانی است که حاکمیت ارزش ها را دنبال می کند، گفت: دغدغه این جریان تحقق ارزش هاست و متدین ترین فرزندان انقلاب در این گفتمان  قرار می گیرند.

عارف با اشاره به اینکه نتیجه حاکمیت اخلاق و عقلانیت را در  امور کشور می بینیم، گفت: مردم باید نتیجه برجام را در زندگی هایشان ببینند.

وی با تأکید بر اینکه هدف از تحقق برجام لغو تحریم های ظالمانه علیه ایران و پذیرش حق فناوری هسته ای برای کشور از سوی غرب بود، گفت: خوشبختانه در هردو مرحله موفق شدیم و امروز چیزی که لازم بوده عملیاتی شدن برجام است و برای عملیاتی شدن برجام به مجلسی نیاز داریم که هماهنگ وهم دل با دولت باشد.

عارف بابیان اینکه مجلس در رأس امور است و مسیر توسعه و پیشرفت کشور را مشخص و در کار دولت نظارت می کند، گفت: مجلس باید  دولت را  حمایت کند که در این مسیر پیش رود و ما بر اساس حماسه ای که در خرداد ۹۲ خلق شد در  اسفند ۹۴ نیز برنامه ای در دستور کار  گفتمان اصلاحات قراردادیم که بر اساس منافع ملی و بر اساس حاکمیت ارزش ها برنامه ای داشته باشیم.



منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت