فال امروزتان را اینجا بخوانید

امروز قرار است روز خوبی در کنار محبوب خود داشته باشید. او به شما عشق می ورزد. و خوشا به حالتان که لحظات خوشی در کنار محبوب برگزیده خود خواهید داشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
                     آن پیک نامور که رسید از دیار دوست                 آورد حرز جان ز خط مشکبار دوست
خوش می دهد نشان جلال و جمال یار             خوش می کند حکایت غر و وقار دوست
امروز همه چیز دست خود شماست و خودتان می توانید آن را شاد و فراموش نشدنی کنید. انتظار اتفاقات خوب داشته باشید، همان می شود واقعیت فالتان. فال شما باوری است که خودتان دارید. همه چیز در ذهن و دستان با کفایت خودتان است البته همین فال و خواندن همین مطلب هم بی حکمت نیست. چرا امروز با چنین مطلبی مواجه شدید؟ ان شاءالله خبرهای خوبی در راه است.

رسول خدا در مورد فال نیک می فرمود: تفالوا بالخیر تجده :کارها را به فال نیک بگیرید تا به آن برسید.

می خواهیم امروز یک فال نیک بزنیم و به همان هم برسیم. پس با یک تلقین خوب شروع می کنیم. همین مقاله را بهانه قرار می دهیم و روزمان را شروع می کنیم. طبق وظیفه ای که داریم و با شعار درستکاری پیش می رویم. حتما عاقبت شیرینی را تجربه خواهیم کرد.
خانمی می گفت: «یک روز صبح از خواب بیدار شدم یاد مشکلاتم افتادم دلم گرفت و با خودم گفتم امروز را چطور شب کنم؟ یک دفعه تلفن زنگ زد. گوشی را برداشتم کسی با خوشحالی گفت مبارک باشه مبارک باشه خدا رو شکر. بچه صحیح و سالم به دنیا اومد.» بعد سریع تلفن را قطع کرد. خودم فهمیدم که طرف اشتباه گرفته بود. اما از انرژی و ذوقی که تو صداش بود، نیرو گرفتم. احساس کردم این اشتباه حکمتی داره همین طوری نیست. این تلفن را به فال نیک گرفتم و بلند شدم با انرژی به کارهای خانه مشغول شدم. وقتی همسرم به خانه اومد اولین چیزی که پرسید گفت: «امروز خبریه؟ خوشحالی!»

گفتم: «به دلم افتاده که خبرهای خوبی می رسه.» طفلک شوهرم هم خیلی پریشون بود. ایشون هم خوشحال شد و نیرو گرفت. نه تنها اون روز، روز خوبی شد بلکه همون طور هم که امیدوار شده بودیم خبر خوبی شنیدیم که اساسا اوضاع رو به سامان شد. بعدها با خودم فکر کردم هر روزی را حتی با وجود مشکلات می شه شاد و خوشحال گذروند. مشکلات به وقت خودشون حل می شن. فقط بی جهت اوقات ما را تلخ می کنند.

فال نیک جز این نیست که ما به لطف خدا امیدوار باشیم و انرژی پیدا کنیم. فکرهای ما باتری‌های انرژی هستند. باتری‌های ذهنمان را با فال نیک لبریز از انرژی‌های مثبت کنیم. مصداق کسانی نباشیم که منتظرند فلک و روزگار سرنوشتشان را مشخص کنند

اگر مشکلی ذهن شما را به خود معطوف کرده و به خاطر آن ناراحت و بی حوصله اید، حداقل همین حالا  باور کنید که قرار است این مشکل به زودی تمام شود. باور کنید که زندگی روی خوشی به شما دارد. به زودی ایامی از راه می رسد که از این مشکل و سختیهایش خبری نیست و از آن جز خاطره ای باقی نمانده است.

به واسطه بسیاری از اتفاقات اطرافمون می تونیم فال نیک بزنیم. بزرگان ما بعضی از اتفاقهایی که به نظر خوب هم نبودند را به فال نیک می گرفتند. می گویند وقتی خسرو پرویز نامه ی پیامبر رو پاره کرد مشتی از خاک ایران را برای آن حضرت فرستاد. پیامبر خدا وقتی خاک را دید آن را به فال نیک گرفت و گفت ان شاءالله به زودی این خاک توسط سربازان اسلام فتح می شه و همین طور هم شد.

فال نیک جز این نیست که ما به لطف خدا امیدوار باشیم و انرژی پیدا کنیم. فکرهای ما باتریهای انرژی هستند. باتری های ذهنمان را با فال نیک لبریز از انرژیهای مثبت کنیم. مصداق کسانی نباشیم که منتظرند فلک و روزگار سرنوشتشان را مشخص کنند. مصداق این شعر حضرت حافظ باشیم که فرمود:
                            

                               «چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد         من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک »

 

چرخ فلک تقدیر خوبی رقم نزد، چرخ فلک را بر هم می زنیم. هیچ جای نگرانی نیست. همه جا خدا هست. خدا قدرت مطلق است. قدرت مطلقی که خیرخواه ماست.  ما هم از اراده ای قوی، روحی شاد، ذهنی مثبت و نگاهی زیبا برخورداریم. با این امکانات هیچ چیزی نگران کننده و هیچ فالی بد نخواهد بود. فال بد، فکر بد است. انتظار بد داشتن است. گمان بد به خدای مهربان بردن است. ضعیف بودن و منتظر تصمیم روزگار بودن است. بنابراین برای ما فال بد وجود ندارد فال بد برای بعضی هاست ....


 مطالب مرتبط:

حیف است بهار باشد و تو نباشی
زندگی در ساحل آرامش 
با زندگی کنار بیایید....  

در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت