تبیانی ها به «حریم عاشقی» راه یافتند

سایت فرهنگی اطلاع رسانی تبیان همزمان با ایام سوگواری شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مسابقه بزرگ «حریم عاشقی» را با محوریت عفاف و حجاب در محیط مجازی برگزار می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیانی ها به «حریم عاشقی» راه یافتند

سایت فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان همزمان با ایام سوگواری شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مسابقه بزرگ «حریم عاشقی» را با محوریت عفاف و حجاب در محیط مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی، باشگاه کاربران موسسه فرهنگی اطلاع‌ رسانی تبیان این مسابقه را با محوریت ثبت مطالب اعضا در حوزه عفاف و حجاب برگزار می‌کند.

بخش ثبت مطالب روزانه اعضا، یکی از سرویس‌های پرمخاطب سایت تبیان است که کاربران را قادر می‌ سازد مطالب و علاقه‌ مندی‌های خود را در این بخش درج نمایید.ساختار این بخش، وبلاگی است و روزانه کاربران بسیاری در این بخش فعال هستند.

شرکت در این مسابقه، زمینه حضور جدی کاربران را در دنیای مجازی اینترنت فراهم آورده و ضمن انتشار محتوا به نام کاربران، با کمک سرویس معرفی به موتورهای جستجو، آن را در صدر جستجوها و معرض دید هزاران کاربر روزانه اینترنت و وب‌ سایت تبیان قرار می‌ دهد و همچنین مطالب منتخب شما نیز با نام خودتان در ویژه نامه‌ها و باکس باشگاه کاربران، به صورت روزانه، ثبت می‌ گردد.

این مسابقه از 4 آبان ماه شروع شده و تا 2 دی ماه (ایام محرم و صفر) ادامه خواهد داشت. به برگزیدگان این مسابقه جوایزی نظیر کارت هدیه به مبلغ دویست و پنجاه هزار تومان اهدا خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این طرح به باشگاه کاربران موسسه فرهنگی اطلاع‌ رسانی تبیان مراجعه کنند.

 

 

تنظیم: هومن بهلولی


آخرین مطالب روابط عمومی:

 

- مسابقه کتابخوانی «آشنایی با احادیث حرام و مکروه» برگزار می شود

- پای صحبت واسطه های تبیان

- حمایت تبیان از کنگره ملی جعفر بن موسی الکاظم (ع)

- برگزاری جلسه رابطین تبیان دفاتر تبلیغات اسلامی در گلستان

- تولید نرم افزار جامع سفینه النجاه توسط موسسه فرهنگی تبیان مازندران

- گلستان پیشرو در خدمت رسانی تبیان سرویس isp است

- کسب رتبه اول تبیان گلستان توسط روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت