حجت الاسلام نور الله ولی نژاد:فعالیت های تبیان باید بومی سازی شود تا مخاطب بیشتری داشته باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

فعالیت های تبیان باید بومی سازی شود

دیدار مدیران تبیان با رئیس تبلیغات اسلامی گلستان

حجت‌الاسلام نور الله ولی نژاد:فعالیت های تبیان باید بومی سازی شود تا مخاطب بیشتری داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام ولی نژاد در نشست صمیمی با معاون امور استان های شبکه ملی تبیان کشور گفت: سایت تبیان گلستان با رویکرد استفاده از فناوری روز توانسته است به اهداف سازمان تبلیغات اسلامی دست یابد.

وی افزود: محتوا و موضوعات تبیان موضوع دینی و مذهبی است و بر مبنای تکنولوژی روز ارائه شده است تا از جذابیتهای بیشتری برخوردار شود وموجب جذب جوانان شود.

دیدار مدیران تبیان با رئیس تبلیغات اسلامی گلستان

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: اجرای پورتال مساجد در تبیان گامی مهم درتقویت برنامه های دینی و مذهبی است و راه اندازی سامانه هیئات مذهبی استان باعث می‌شود هیئات مذهی راحت تر به برنامه ها ی خود دست پیدا کنند.

حجت‌الاسلام ولی نژاد با بیان این مطلب که فعالیت های تبیان باید بومی سازی شود اظهار داشت: فعالیتهای تبیان با بومی سازی شود مخاطب بیشتری پیدا می‌کند، عضویت در این سایت به شکل ساده امکان پذیر می باشد و محتوا و برنامه های متنوع این سایت باعث شده تا روزانه تا 7000 نفر آمار بازدید کننده داشته باشیم.

وی ادامه داد: با پیشرفت علم،فضای مجازی مجازی می درخشدو برای دستیابی به اهداف مورد نظر از فضای مجازی استفاده می‌شود.

در ادامه دکتر رامین علیزاده معاون امور استان های شبکه ملی تبیان گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی درجهت پیشرفت کار تلاش شود و وب‌سایت تبیان با تنوع سرفصل‌هایی که در اختیار دارد از غنی ترین وب‌سایت های کشور است و در نمود بیرونی این سایت فرهنگی از هر سلیقه بهره‌برداری شده است.

علیزاده افزود: وب‌سایت تبیان در بخش‌های مذهبی و فرهنگی،هنری، دینی و مذهبی، قرآن، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری فعال است.