گفتگویی با سرمربی كره ای تیم والیبال

ران را تغییر می دهم والیبال در ایران همانند فوتبال است سر مربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ، با تأكید بر پتانسیل بالای استعداد والیبال در ایران ، گفت : تفكر حرفه یی والیبال در  ایران را تغییر می دهم. پارك كی وون در گفت و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پارك كی وون: تفكر حرفه یی والیبال ایران را تغییر می دهم

والیبال در ایران همانند فوتبال است

سر مربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ، با تأكید بر پتانسیل بالای استعداد والیبال در ایران ، گفت : تفكر حرفه یی والیبال در  ایران را تغییر می دهم.

پارك كی وون در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، افزود : با مطالعه و تحقیق در والیبال ایران و همكاری با فدراسیون والیبال ، سیستم ها ، تكنولوژی ها و برنامه های مورد نیاز آینده را اجرا كرده و زمینه های ارتقای سطح والیبال را فراهم می كنیم.

سر مربی تیم ملی والیبال ، با تشریح برنامه های آینده ی این تیم ، افزود : برنامه ی حرفه یی من بعد از پایان مسابقات قهرمانی جهان و آغاز لیگ، شروع می شود.

وی با اشاره به اینكه والیبال در ایران از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، تأكید كرد: والیبال در ایران همانند فوتبال است.

كی وون ، سطح فنی بازیكنانی كه در اردوهای گذشته حضور داشتند را بسیار خوب دانست و گفت: من در حال محك زدن بازیكنان جوان هستم و انتخاب بازیكنان به عنوان ملی پوش ، بر عهده ی خود آنهاست كه باید استعدادهایشان را برای ما نمایان كنند.

وی در مورد شرایط و امكانات اردو گفت: با همكاری كمك مربی و مربیان فنی و تكنیكی ، اردوهای خوبی برگزار كرده ایم.

پارك كی وون بر انتخاب بازیكنان با تجربه تأكید كرد و اظهار داشت: برنامه اردوها در دو بخش انجام می شود .  در این اردوها ، بازیكنان جوان و با تجربه آزمایش می شوند ولی تأكید ما بر انجام برنامه های كوتاه مدت است.

وی در مورد انجام برنامه های خود گفت: برنامه های تدارك دیده برای تیم ملی در سه

مرحله ی  برنامه های روزمره ، عمومی ، تمرینات فیزیكی ، حمله ، تكنیكی و روانشناسی تا پیش از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا پیاده خواهد شد.

پارك با تأكید بر بعد روانشناسی تمرینات بازیكنان تیم ملی گفت: برنامه روانشناسی كه برای هر یك از بازیكنان در نظر گرفته ام متفاوت می باشد و برای بالا بردن روحیه ی دیگر بازیكنان ، از بازیكنان با روحیه برای تمرین دهی در ابتدای تمرینات استفاده می شود .

مربی تیم ملی بزرگسالان ، همچنین در مورد انتقال 8 بازیكن از تیم ملی نوجوانان به تیم جوانان گفت: این بازیكنان نمی توانند در هر دو تیم تمرین كنند ولی چون مسابقات قهرمانی جهان مهم تر از مسابقات آسیایی است، فدراسیون این تصمیم را اتخاذ كرده است.

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت