رجیستری ویندوز (راه اندازی ویندوز بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور )

Login and Authentication < Windows راه اندازی ویندوز بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور (در ویندوز 95/98/ME) آیا هنگام راه اندازی ویندوز سوالی مبنی بر وارد کردن رمز عبور از شما پرسیده می شود ؟ با استفاده از این ویژگی از سوال...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راه اندازی ویندوز بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور (در ویندوز 95/98/ME)


آیا هنگام راه اندازی ویندوز سوالی مبنی بر وارد کردن رمز عبور از شما پرسیده می شود ؟ با استفاده از این ویژگی از سوال مربوط به رمز عبور صرفنظر می شود .
رمز های عبور در سری ویندوز 9X در فایل هایPassword لیست می شوند که این فایلها در دایرکتوری ویندوز و هم نام با کلمه عبور کاربر و با پسوند pwL .نگهداری می شوند .
برای مثال اگر نام کاربری  شما "Ali"است ، فایل رمز عبور مربوطه در مسیر زیر قرار می گیرد : C:/windows/Ali.pwl
برای حذف کادر مربوط به رمز عبور فایلPWL مرتبط با نام کاربریخود را یافته و آن را بصورتAli.oldتغییر نام دهید.
در صورتی که سیستم شما در شبکه قرار دارد نیاز به مراجعه به Control Panel -> Network و بررسی اینکه آیا  "Primary Network Logon" برای   "Windows Logon" انتخاب شده است خواهید داشت .
حال سیستم را مجددا راه انازی کنید .کادر نمایان می شود که رمز عبور را از شما می پرسد . این کادر را بصورت خالی ترک کرده و سپس گزینهOk را کلیک نمائید .در مرحله بعدی دیگر سوالی مبنی بر وارد کردن رمز عبور از شما پرسیده نخواهد شد .

توجه :

تغییر در رجیستری می تواند سبب ایجاد مشکلات جدی در ویندوز شود و حتی در برخی مواقع کاربران را وادار به نصب مجدد سیستم عامل می کند.
از این رو به شما کاربر محترم توصیه می کنیم در صورتی که از توانایی و تجربه لازم و نیز اطلاعات کافی در خصوص ویندوز برخوردارنیستید، حتی الامکان از بکار بردن این دستورات خودداری نمائید. شایان ذکر است که ما هیچ تعهدی نسبت به رفع مشکلات حاصله نخواهیم داشت.
مطالب مرتبط مجموعه : آموزش آفيس
آخرین مطالب سایت