شبکه جديد عربي 24 ساعته انگليس

موسسه خبري اسکاي نيوز انگليس به دنبال موج بيداري اسلامي در کشورهاي عربي و اهميت رسانه در استفاده و جهت دهي اين تحولات اقدام به راه اندازي شبکه خبري عربي زبان 24 ساعته در ابوظبي امارات کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 با توجه به موج بيداري اسلامي در منطقه؛

 انگليس شبكه خبري 24 ساعته عربي در ابوظبي راه‌اندازي مي‌كند


  موسسه خبري اسكاي نيوز انگليس به دنبال موج بيداري اسلامي در كشورهاي عربي و اهميت رسانه در استفاده و جهت دهي اين تحولات اقدام به راه اندازي شبكه خبري عربي زبان 24 ساعته در ابوظبي امارات كرده است.


موسسه خبري اسكاي نيوز انگليس متعلق به سرمايه‌دار يهودي است كه به دنبال موج بيداري اسلامي در كشورهاي عربي و اهميت رسانه در استفاده و جهت دهي اين تحولات اقدام به راه اندازي شبكه خبري عربي زبان 24 ساعته در ابوظبي امارات كرده است.

پايگاه خبري "اي.ام.اي.اينفو " طي گزارشي از راه‌اندازي شبكه 24 ساعته اسكاي نيوز به زبان عربي خبر داد.

* شروع به كار ساخت استوديوي شبكه اسكاي نيوز عربي

كار ساخت اين استوديو در مركز شهر ابوظبي آغاز شده است. استوديوي اين شبكه تلويزيوني در قالب يك خانه سه طبقه وسيع همراه با اتاق خبر چندرسانه‌اي، اتاق‌هايي براي ويراستاري، توليد تصاوير به صورت زنده و مركز عمليات خبر طراحي شده كه شبكه بين‌المللي اسكاي نيوز عربي را از 13 دفتر خبري مديريت مي‌كند. استوديوي اصلي شبكه در فضايي كه به طور كامل و مجدد طراحي شده قرار خواهد گرفت. نارت بوران (Nart Bouran)، مدير خبر، اسكاي نيوز عربي گفت: "استوديوهاي اسكاي نيوز تسهيلاتي را در زمينه هنر فراهم خواهند آورد. تيم ما از پيشرفته‌ترين زيرساخت موجود در صنعت استفاده كرده و اين اطمينان را مي‌دهد كه اخبار در سطح جهان براي تمامي بينندگان و در سراسر منطقه خاورميانه و شمال آفريقا ارسال مي‌شود. "

*ارسال اخبار در سطح جهاني و با استفاده از آخرين فناوري‌هاي پخش

اين شبكه عربي از آخرين فناوري‌هاي پخش به منظور تهيه برنامه به‌دليل افزايش تقاضا در منطقه و يك شبكه خبري كامل چند برنامه‌اي در تلويزيون، موبايل و به‌صورت زنده و مستقيم استفاده مي‌كند. سيستم‌هاي پيمانكار ادغام شبكه، تي اس ال، به منظور ارسال تجهيزات فني استوديوها، عملكردهاي توليد و پخش برنامه‌ها اختصاص داده شده‌اند. قراردادهاي مهم ديگري در ماه‌هاي آينده اعلام مي‌شوند.

موسسه خبري اسكاي نيوز انگليس متعلق به سرمايه‌دار يهودي است كه به دنبال موج بيداري اسلامي در كشورهاي عربي و اهميت رسانه در استفاده و جهت دهي اين تحولات اقدام به راه اندازي شبكه خبري عربي زبان 24 ساعته در ابوظبي امارات كرده است.

* پخش برنامه‌هاي اسكاي نيوز با فرمت HD و SD

اسكاي نيوز عربي برنامه‌هاي خود را با فرمت HD و SD براي 50 ميليون خانوار و نيز منطقه خاورميانه و شمال آفريقا و همچنين برنامه اسكاي در انگليس پخش خواهد كرد. به گزارشي ديگر از اي ام ايي اينفو (AMEInfo)، "اين شبكه تلويزيوني يك اقدام مخاطره‌آميز مشترك ميان بي اسكاي بي (BSkyB) و شركت سرمايه‌گذاري رسانه‌اي ابوظبي (ADMIC) است كه يك وب‌سايت شغل‌هاي رسمي را به منظور كمك به طرح‌هاي استخدام بلندپروازانه خود رسماً راه‌اندازي كرد؛ و نيز قصد دارد تا بيش از 300 خبرنگار و افراد خبره در حرفه رسانه را در دفتر اصلي خود در ابوظبي و در دفاتر خبري سراسر منطقه خاورميانه و شمال آفريقا و نيز كل جهان استخدام كند.

بخش ارتباطات تبيان


منبع: فارس

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت