فتيله شبانه انتقادهاي مخاطبان را مي‌پذيرد

كارگردان «فتيله شبانه» با استقبال از نظر مخاطبان براي بهتر شدن اين برنامه زنده، بيان كرد: هر بخشي از برنامه‌ي ما با عوامل حرفه‌يي پيش مي‌رود، اما انتقادهايي كه از طرف مخاطبان مي‌شود را مي‌پذيريم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فتيله شبانه انتقادهاي مخاطبان را مي‌پذيرد

درصدد تغيير زمان برنامه هستيم


كارگردان «فتيله شبانه» با استقبال از نظر مخاطبان براي بهتر شدن اين برنامه زنده، بيان كرد: هر بخشي از برنامه‌ي ما با عوامل حرفه‌يي پيش مي‌رود، اما انتقادهايي كه از طرف مخاطبان مي‌شود را مي‌پذيريم.


محمد مسلمي در پاسخ به پرسشي مبني بر اينكه «آيا تصميم دارند در برنامه‌ فتيله شبانه تغييراتي ايجاد كنند؟» گفت:‌ فعلا تغييراتي نداريم و طبق برنامه‌ريزي و هدفمان جلو مي‌رويم، در طولاني مدت بايد ببينيم كه آيا كارمان ايراد دارد يا نه. وي افزود: ما به دنبال يك برنامه‌ي استاندارد براي تلويزيون بوديم و «فتيله شبانه» مي‌تواند الگويي براي ديگر برنامه‌ها باشد. مسلمي ادامه داد: نبايد برنامه‌هاي تلويزيون به گونه‌اي باشد كه از نظر بصري محدوديت داشته باشند؛ يعني مخاطب اگر هم برنامه را فقط بشنود و نبيند، چيزي را از دست ندهد؛ ما بايد بيننده را وادار به ديدن كنيم. وي تاكيد كرد: برنامه‌هاي ما به سمت شنيداري شدن پيش رفته‌اند و از نظر بصري بسيار ضعيف عمل مي‌شود. ما در «فتيله شبانه» مي‌خواهيم به اين استاندارد برسيم؛ يعني مخاطب لحظه به لحظه در برنامه تنوع ببيند و نتواند از تلويزيون چشم بردارد.

اين كارگردان با يادآوري اينكه اولين قسمت از برنامه، جمعه هفته گذشته ـ 20 خرداد ماه ـ به روي آنتن رفت، درباره‌ي مشكلات احتمالي اولين روز پخش، گفت: از آنجا كه برنامه «فتيله شبانه» يك كار تكنيكي و نوين است، ريتم تندي دارد و البته از نظر فني مشكلاتي وجود داشت. وي خاطرنشان كرد: سبك «فتيله شبانه» تاكنون در برنامه‌هاي ما ديده نشده است؛ اين همه تحرك و شور و نشاط در برنامه‌ها وجود نداشته است.

ما به دنبال يك برنامه‌ي استاندارد براي تلويزيون بوديم و «فتيله شبانه» مي‌تواند الگويي براي ديگر برنامه‌ها باشد.

محمد مسلمي درباره حضور بچه‌ها همراه با خانواده‌هايشان در استوديو، اظهار كرد: به دليل اينكه مخاطب تفاوت برنامه را بشناسد، خانواده‌ها و بچه‌ها را وارد بازي كرديم كه بسيار هم رضايت‌بخش بود و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. وي در ادامه سخنان خود بيان كرد: هر برنامه‌اي كه خوب باشد مردم از آن استقبال مي‌كنند؛ يكي از ويژگي‌هاي «فتيله شبانه» نيز اين است كه برنامه روزهاي يكشنبه ساعت 13 و 30 دقيقه تكرار مي‌شود.

مسلمي كارگردان «فتيله شبانه» درباره محتواي برنامه نيز به ايسنا گفت: 60 كليپ داريم كه قرار است با انيميشن تركيبي كار شود. ‌همچنين انيميشن يك دقيقه‌اي داريم كه كاريكاتورهايي از خودمان است و در روز ولادت حضرت علي (ع) پخش خوهيم كرد. وي ادامه داد: آيتم «يواشكي» نيز به صورت دو بخش هفت دقيقه‌اي در ميان برنامه پخش مي‌شود كه موضوع آن درباره كودك و خانواده است؛ مي‌توان گفت در كل 30 درصد از برنامه توليدي است و باقيمانده آن به صورت زنده به روي آنتن مي‌رود.

محمد مسلمي در پايان درباره‌ي زمان پخش «فتيله شبانه» نيز گفت: اولين قسمت برنامه‌مان ساعت 21 به روي آنتن رفت؛ اما ما درصدد هستيم كه ساعت برنامه را تغيير دهيم چون بايد حدود يك ساعت و نيم برنامه داشته باشيم كه به دليل برخورد با اذان مغرب، اين امر مقدور نيست.

سينما و تلويزيون تبيان


ايسنا

 

مطالب مرتبط مجموعه : اخبار سال 1389
آخرین مطالب سایت