بازی نکردن برایم سخت است

بازيكن تيم ملي فوتبال ايران اميدوار است با حضور كارلوس كرش تيم ايران به جام جهاني برزيل صعود كند و هواداران دوباره به فوتبال باز گردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازي نکردن برايم سخت است


بازيكن تيم ملي فوتبال ايران اميدوار است با حضور كارلوس كرش تيم ايران به جام جهاني برزيل صعود كند و هواداران دوباره به فوتبال باز گردند.


مسعود شجاعي در مصاحبه اي از مصدوميتش در اوساسونا تا حضور كارلوس كرش در فوتبال ايران صحبت کرد که خواندنش خالي از لطف نيست:

پس از جام ملت‌هاي آسيا شما از جمله بازيكني بوديد كه سكوت كرديد و صحبتي نكرديد، دليلش چه بود؟

بر هر حال من صحبتي درباره جام ملت‌ها ندارم. اين رقابت‌ها تمام شد و رفت، تنها مي‌توانم بگويم كه باز هم ناكام بوديم. بعد از نرفتن به جام جهاني نتوانستيم در جام ملت‌ها هم مردم را شاد كنيم. اين تمام چيزي است كه مي‌توانم درباره جام ملت‌هاي آسيا بگويم.

پس از پايان جام ملت‌ها شما به همراه نكونام شرايطتان در اوساسونا خيلي بهتر شد، اما اوساسونا مثل سال‌هاي گذشته بايد براي ماندن در لاليگا تلاش كند، آن هم بدون كاماچو؟

بايد بگويم كار كردن در كنار مربي بزرگي چون كاماچو برايم بسيار خوب بود و به آن افتخار مي‌كنم، از او چيزهاي زيادي ياد گرفتم و از بودن در كنار او لذت بردم. فكر مي‌كنم روزهاي بسيار خوبي را در كنار هم داشتيم. همان طور كه شما گفتيد، متاسفانه شرايط باز هم به گونه‌اي است كه بايد در آخر هفته براي ماندن تلاش كنيم. اميدوارم كه در اين هفته ها خوب نتيجه بگيريم و سال آينده هم اوساسونا در لاليگا بازي كند.

دليلش چيست كه اوساسونا هر سال چنين شرايطي را پيدا مي‌كند؟

به هر حال تيم ما به لحاظ مالي محدوديت‌هايي دارد، هر سال تعدادي از ستاره‌هاي تيم از باشگاه‌ جدا مي‌شوند. ما بازيكني چون خوان فران داشتيم كه از تيم ما رفت و به اتلتيكو مادريد پيوست.

اين اواخر هم شما مصدوم شديد و بايد تا آخر فصل از بيرون بازي‌هاي اوساسونا را تماشا كنيد؟

به هر حال شرايط سختي است. انگشت پايم شكسته و در حال فيزيوتراپي هستم، قطعا تا پايان رقابت‌هاي ليگا بيرون خواهم بود. تا به حال با چنين مصدوميتي روبرو نشده بودم و الان مي‌فهمم كه چقدر سخت است كه يك بازيكن مصدوم بيرون بنشيند.

مردم ما يك جورايي از فوتبال دلخورند، حق هم با آن‌ها است، ما به جام جهاني نرفتيم و در جام ملت ها هم ناكام بوديم. نبايد به دنبال مقصر باشيم، همه ما كه در فوتبال هستيم به يك اندازه تقصير داريم

شايعه شده كه شما پايان فصل به ليگ امارات باز مي‌گرديد؟

من تا آخر اين فصل قرارداد دارم و پس از آن بازيكن آزاد به حساب مي آيم. اما حتي يك درصد هم فكر اين را نكنيد كه من در اين سن و سال به ليگي آسيايي از جمله امارات باز گردم.

مردم ما يك جورايي از فوتبال دلخورند، حق هم با آن‌ها است، ما به جام جهاني نرفتيم و در جام ملت ها هم ناكام بوديم. نبايد به دنبال مقصر باشيم، همه ما كه در فوتبال هستيم به يك اندازه تقصير داريم

اگر قرار بود در اين ليگ بازي كنم، همان زماني كه در اين ليگ بودم و با پيشنهاد بسيار فوق العاده‌ خوب روبرو شدم در آنجا مي‌ماندم. ولي به اروپا آمدم چون دوست داشتم در بهترين ليگ اروپا بازي كنم.

از سوي اوساسونا پيشنهادي براي تمديد قرارداد دريافت كرده ايد؟ يا پيشنهادي از جاي ديگري به دستان رسيده است؟

اجازه بدهيد تا چيزي قطعي نشده است، صحبتي نكنم. اما من اوساسونا را خيلي دوست دارم. با اين حال در اينجا به خاطر شرايطي كه تيم در جدول دارد، هيچ كس به فكر تمديد قرارداد و اين جور مسايل نيست.

به عنوان سوال آخر نظرتان درباره حضور كارلوس كرش در فوتبال ايران چيست؟ او مي‌تواند در فوتبال ايران به موفقيت برسد؟

مردم ما يك جورايي از فوتبال دلخورند، حق هم با آن‌ها است، ما به جام جهاني نرفتيم و در جام ملت ها هم ناكام بوديم. نبايد به دنبال مقصر باشيم، همه ما كه در فوتبال هستيم به يك اندازه تقصير داريم. در حال حاضر يك كار بزرگ انجام شده و يك مربي بزرگ به ايران آمده است. اميدوارم كه با اين مربي موفق شويم و مردم را دوباره به فوتبال برگردانيم. مردم ديگر دوست ندارند شكست تيم ملي را ببينند. من اميدوارم با چنين مربي بتوانيم به جام جهاني برويم. مي خواهم در پايان به حميد استيلي هم تسليت بگويم، نتوانستم در مراسم يادبود برادر او شركت كنم. اميدوارم او با صبر و شكيبايي اين ضايعه را فراموش كند.

بخش ورزشي تبيان


منبع: ايسنا

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت