ادامه تصويربرداري کلاه پهلوي در فرانسه

کلاه پهلوي» داستان جواني به نام فرخ است که پس از ادامه تحصيل در فرانسه به ايران مي‌آيد و در دوران رضاه شاه و در زمان کشف حجاب، در شهري کوچک فرماندار مي‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ادامه تصویربرداری کلاه پهلوی در فرانسه

 «کلاه پهلوی» داستان جوانی به نام فرخ است که پس از ادامه تحصیل در فرانسه به ایران می‌آید و در دوران رضاه شاه و در زمان کشف حجاب، در شهری کوچک فرماندار می‌شود.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رسانه خبری شبکه یک سیما ، کارگردان سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی» که برای تصویربرداری مراحل پایانی کار در فرانسه بسر می برد، گفت: این سریال پس از مختارنامه روی آنتن شبکه یک می رود.

ضیاءالدین درّی، نویسنده و کارگردان این سریال با اشاره به محدودیت ها و اعتصابات گسترده در فرانسه گفت: به لطف خدا با تمام این اوضاع، مراحل پایانی کار را در پاریس به زودی به پایان می رسانیم. 

«کلاه پهلوی» داستان جوانی به نام فرخ است که پس از ادامه تحصیل در فرانسه، به ایران می‌آید و در دوران رضا شاه و در زمان کشف حجاب، درشهری کوچک فرماندار می‌شود. او موظف به اجرای فرمان کشف حجاب است، اما...

درّی، زمان پخش این سریال را سال آینده اعلام کرد و افزود: این پروژه عظیم در پنجاه قسمت و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه اول صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته می شود.

«کلاه پهلوی» داستان جوانی به نام فرخ است که پس از ادامه تحصیل در فرانسه، به ایران می‌آید و در دوران رضا شاه و در زمان کشف حجاب، درشهری کوچک فرماندار می‌شود. او موظف به اجرای فرمان کشف حجاب است، اما...

بازیگرانی چون داریوش فرهنگ، امین حیایی، امیرعلی دانایی، داریوش کاردان، شقایق فراهانی، رضا کیانیان، گوهر خیراندیش، ماه‌چهره خلیلی، فرهاد آئیش، جمشید شاه‌محمدی، رضا فیاضی، بهاره افشار، محمدرضا شریفی نیا، مریلا زارعی، عباس امیری، صالح میرزاآقایی، آناهیتا نعمتی، کاظم افرندنیا، شهره لرستانی، نیلوفر خوش خلق، سیروس گرجستانی، فرشید ابراهیمیان، داود رشیدی، بیوک میرزایی و نادر سلیمانی در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

رضا قدیانی دستیار کارگردان، فتانه محسنی منشی صحنه، مجتبی وحیدی برنامه‌ریز، حسن قلی‌زاده مدیر فیلمبرداری، مشکین مهرگان مسعودی طراح صحنه، محمدامین کمال دکوراتور، سارا خالدی طراح لباس، مهین نویدی طراح گریم، بهمن حیدری صدابردار و مریم تختکشیان عکاس در تولید این مجموعه تلویزیونی همکاری دارند.

آخرین بار سیدضیاءالدین درّی با «کیف انگلیسی» به شبکه اول سیما آمده بود.


جام جم
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت