فعالیت حامیان هیتلر در وب

در اين سايت بخش‌هايي با عناوين «تالار رایش سوم»، «تالار جنگ جهانی دوم»، «ایدئولوژی و اصول و عقاید نازیسم»، «مباحث پیرامون شخصیت، افکار و سخنان پیشوا آدولف هیتلر» و ... به چشم مي‌خورد. در اين انجمن‌ها به ترويج عقايد آدولف هیتلر و پيروانش پرداخته شده است و
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قابل توجه پليس اينترنتي و وزارت ارشاد؟!

اوج گيري فعاليت نازيسم و نژادپرست ها بر روي دامنه IR

در اين سايت بخش‌هايي با عناوين «تالار رايش سوم»، «تالار جنگ جهاني دوم»، «ايدئولوژي و اصول و عقايد نازيسم»، «مباحث پيرامون شخصيت، افکار و سخنان پيشوا آدولف هيتلر» و ... به چشم مي‌خورد. در اين انجمن‌ها به ترويج عقايد آدولف هيتلر و پيروانش پرداخته شده است و تلاش شده تا كاربران را به سمت نازيسم و گرايشات آن سوق دهد.

مدتي است كه انجمن نازيسم ايران و هوداران آدولف هيتلر اعلام موجوديت کرده است و جالبتر آن كه در تابلو اعلانات سايت هم زدند: «اين تارنما طبق قوانين جمهوري اسلامي ايران و تحت نظارت کارگروه رسانه هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوري اسلامي فعاليت مي‌کند!»

به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعي»، در حالي که مسئولان از نظارت بسيار بر فعاليت سايت هاي اينترنتي خبر مي دهند، متاسفانه به نظر مي‌رسد هيچ گونه كنترلي بر روي دامنه‌هاي IR كه متولي آن سازمان فيزيك نظري است صورت نمي‌گيرد.

اين كه چطور وزارت ارشاد به انجمن نازيسم ايران مجوز فعاليت داده است خود سوال قابل تاملي است كه اميدواريم مسوولان در اين خصوص پاسخ مناسبي داشته باشند كه چطور به جاي ترويج مباحث ديني كشور به چنين انجمن‌ها و سايت‌هايي اجازه فعاليت مي‌دهند؟

سايت مذكور كه انجمني نيز براي هواداران خود به راه انداخته است در تابلو اعلانات خود اعلام كرده است: اين تارنما کاملا پژوهشي، علمي و تاريخي است!

نکته جالب اينجاست که اين سايت افراطي که فقط به گسترش تفکرات فاشيستي هيتلر مي پردازد، يک بار فيلتر شده و مجددا رفع فيلتر شده است و اين بدان معناست که فعاليت اين فرقه افراطي مورد تاييد مسئولان قرار گرفته است؟!

بر اساس آمارهاي ارايه شده در اين تارنما کاربران انجمن 2,322 پست در 320 موضوع ارسال کرده اند و انجمن مذكور داراي 293 کاربر ثبت نام کرده مي‌باشد.

در اين سايت بخش‌هايي با عناوين «تالار رايش سوم»، «تالار جنگ جهاني دوم»، «ايدئولوژي و اصول و عقايد نازيسم»، «مباحث پيرامون شخصيت، افکار و سخنان پيشوا آدولف هيتلر» و ... به چشم مي‌خورد. در اين انجمن‌ها به ترويج عقايد آدولف هيتلر و پيروانش پرداخته شده است و تلاش شده تا كاربران را به سمت نازيسم و گرايشات آن سوق دهد. جالبتر آن كه عنوان يكي از مطالب به روز شده اين سايت «صعود روز افزون انجمن، تبريک به همه!» است كه شايد بايد بيشترين تبريك را در اين زمينه به مسوولان رصد سايت‌هاي ايراني گفت.

لوگوي سايت هم در نوع خود قابل توجه است:

 

در بيانه ستاد کل نازيسم ايران! که در اين سايت منتشر شده نيز آمده است:

«ياري خدا و روح پيشوا آدولف هيتلر هميشه با ما خواهد بود.

ما همه سربازان نازيسم هستيم و مسئولين اين ستاد مستثنا از اين قاعده نخواهند بود.

تمام مسئولين بايد زير نظر مديريت کل با تمام توان وظايف خود را انجام دهند.

تمام مسئولين موظف هستند تمام فعاليت هاي خود را هر 20 روز به مديريت گزارش دهند.

تمام مسئولين بايد وظايف موظفه را با حداکثر توان خويش انجام دهند در غير اين صورت استيضاح خواهند شد.»

نکته قابل توجه اينجاست که اين انجمن نه تنها به کار پژوهش و امورات تاريخي نمي پردازد بلکه کاملا در مسير ترويج تفکر و فرهنگ نازيسم فعاليت کرده و به نوعي در حال شستشوي مغزي کاربران با عقايد افراطي و نژادپرستي نازيسم و هيتلر مي باشد.

در آخرين اطلاعيه انجمن آمده است:

«با درود به تمامي اعضاي وفادار و شکيباي انجمن

دوستان همان طور که کاملا خبردار هستين سايت انجمن نازيسم ايران حدود يک ماه دچار مشکل بوده و مسدود و فيلter بوده که امروز به لطف خداوند و شکيبايي شما عزيزان مشکل حل شده و سايت به روال عادي و پيشروي خود بازگشته.

انجمن در تاريخ اول شهريور ماه رسما شروع به کار کرد و در اوج پيشرفت و افزايش فزوني تعداد اعضا و در عين ناباوري در روز 17 شهريور فيلter شد.

از آنجا که با کنترل خوب مديران و کمک هاي اعضا هيچ گونه مورد سياسي و يا مذهبي در سايت موجود نبود لذا گمان برديم که سايت اشتباها دچار اين مشکل شده و با عزم جزم شده قصد کرديم که تا پاي شکايت از سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامي هم پيش برويم و از هيچ کار و راهي به خاطر گرفتن اين حق خود فروگذار نباشيم. منتها در اواسط پيگيري ها و شکايات ما مواجه با موردي بسيار مهم شديم آنکه انجمن نه به اشتباها و نه به خاطر مباحث سياسي مذهبي فيلter شده بلکه تنها و تنها به خاطر توهين به اقليت هاي مذهبي يعني يهوديان بوده. همان طور که مي دانيد بندي از جرائم اينترنتي مربوط به توهين و تفرقه اندازي بين اقليتهاي مذهبي مي باشد. و از آنجا هم که يهوديان همواره و همواره از نفوذ و قدرتشون همه جا به نفعشون استفاده مي کنند ما هم مستثني نبوديم و تنها بعد از 17 روز هدف اين موجودات گشتيم و به خاطر شکايت شخصي يهوديان با اين مشکل مواجه شديم.

و دوستان نکته ديگه که خيلي ميتونه کمک بکنه اينه که در صورت گفتن موردهايي مشابه و تند به يهوديان، از واژه يهود کمتر استفاده بکنيد و بيشتر از صهيونيست استفاده کنيد. از همکاري يکايک دوستان متشکرم که براي پيشرفت انجمن خودشان تلاش و مبارزه مي کنند

با آرزوي موفقيت براي يکايک اعضا و انجمن و اثبات اينکه نازيسم بيدي نيست که با اين بادها بلرزد و هر بار که ضربه اي بخورد با عزمي راسخ تر آن را پاسخ مي دهد پس از اين رو وظيفه همه مان نسبت به قبل دو چندان شده و بايد پرچم بزرگ نازيسم ايران رو با سرعت و قدرت بالاتري به پيش برد که دشمنان به زانو در آمده اند.

با اميد به پيروزي نهايي

دوست شما و سرباز هميشگي نازيسم بهروز ادمين انجمن نازيسم ايران»

به نظر مي‌رسد مسوولان محترم دستگاه‌ها بايد در اين زمينه و موارد مشابه دقت بيشتري داشته باشند تا شاهد انجام چنين فعاليت هايي حداقل بر روي دامنه ايراني IR نباشيم

تنظيم براي تبيان:سيدابراهيمي

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت