شرمساری 33 حزب لبنان از ایران

33حزب لبنانی: از این رای ممتنع شرمساریم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

33حزب لبنانی: از این رای ممتنع شرمساریم

 نمایندگان 33 حزب ملی و اسلامی لبنان در دیدار با سفیر ایران در بیروت با بیان اینکه از رای ممتنع لبنان به قطعنامه ضدایرانی "احساس شرمساری" می کنند، رسما از این اقدام عذرخواهی کردند.

نمایندگان 33 حزب ملی و اسلامی لبنان از جمله حزب الله، امل، حزب قومی سوری، حزب دموکراتیک لبنان، منبر وحدت ملی، حرکت شعبی ناصری، حرکت توحید و .... در دیدار با "غضنفر رکن آبادی" سفیر ایران در لبنان اعلام کردند: ایران روح اسلام را دوباره در جهان دمید.

نمایندگان احزاب لبنانی با بیان اینکه حرف و عمل مسئولان ایرانی یکی است از تعامل و حمایت های ملت و دولت ایران از تمامی اقشار مختلف لبنان تشکر کردند.

سفیر ایران هم در این دیدار تاکید کرد قطعنامه شورای امنیت و تحریم های جدید هیچ تاثیری بر ملت ایران نخواهد داشت.

نمایندگان این جریان در این جلسه ایران، سوریه و حزب الله را در یک صف واحد دانستند و تاکید کردند: آمریکا بی شرمانه در امور فلسطین و منطقه دخالت می کند

همچنین حدود 20 تن از سران قوای تحالف فلسطینی در لبنان با حضور در محل سفارت ایران در بیروت با سفیر کشورمان دیدار و قطعنامه اخیر شورای امنیت علیه ایران را محکوم کردند.

نمایندگان این جریان در این جلسه ایران، سوریه و حزب الله را در یک صف واحد دانستند و تاکید کردند: آمریکا بی شرمانه در امور فلسطین و منطقه دخالت می کند.

این افراد همچنین از مواضع ایران در حمایت از تمامی مظلومان جهان و در راس آنها ملت فلسطین تشکر کردند.

سفیر ایران هم در این دیدار تاکید کرد ایران 30 سال پس از انقلاب هنوز یک گام از شعارها و اهدافش درخصوص قضیه فلسطین عقب ننشسته است چون اسلامیت نظام ما اقتضا می کند از حق و حقیقت حمایت کنیم.

منبع: تابناک

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت