عجیب ترین گوشی های دنیا(2)

یک گوشی عجیب که برای شارژ شدن به پنجره اتاق می چسبد. دیگری موبایلی است صد در صد قابل بازیافت و سومی از چندین لایه نوری تشکیل شده که هر کدام کار به خصوصی انجام می دهند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عجيب ترين گوشي هاي دنيا(2)

 

هر سال گوشي هايي طراحي يا توليد مي شوند که از ظاهر و ويژگي هاي عجيبي برخوردارند. سال 2009 هم از اين امر مستثنا نبود و از آنجا که بسياري از توليد کنندگان به سوي ساخت گوشي هاي دوستدار طبيعت با اشکال مختلف روي آورده اند، نگاهي به عجيب ترين گوشي هاي سال 2009 خالي از لطف نيست. در اين گزار به عجيب ترين گوشي هاي مفهومي و دوستدار طبيعت که در طول سال گذشته معرفي شدند. مي پردازيم. البته مي دانيد که اين گوشي ها فعلاً در حد ايده هستند و شايد رسيدن شان به خط توليد حالا حالاها ميسر نشود.

 

Label With Green

گوشي Label With Green که توسط شائووي هوانگ، چيايي چو، يو پي کو و چونگ کاي چيانگ طراحي شده يک گوشي مفهومي خورشيدي است که با برچسب هاي الکترونيکي سبز که هر کدام به منظور خاصي به کار مي روند طراحي شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اين گوشي از لايه هاي مختلفي ترکيب شده که هر کدام از آنها کار خاصي انجام مي دهند. براي مثال اين گوشي داراي يک لايه برگه مانند است که نقش صفحه کليد را دارد. باتري آن هم لايه اي در ميان لايه هاي مختلف گوشي است و براي شارژ بايد در معرض نور خورشيد قرار گيرد.

 

Sticker

طراحي خاص گوشي Sticker که توسط لويي هسيانگ لينگ انجام شده، درصدد از بين بردن مشکلات آنتن دهي تلفن همراه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هنگامي که از تلفن همراه استفاده مي کنيد و گوشي شما آنتن نمي دهد اولين کاري که مي کنيد خود را به کنار پنجره مي رسانيد تا سيگنال ها بهتر دريافت شوند اين گوشي به گونه اي طراحي شده که امکان چسبيدن به شيشه پنجره را دارد.

در ساخت اين گوشي از سيليکون استفاده شده و پشت آن پنل خورشيدي تعبيه شده که امکان شارژ گوشي را با نور خورشيد فراهم مي کند و هنگامي که به شيشه پنجره چسبيده باتري آن شارژ مي شود.

 

NI سوني اريکسون

NI يک گوشي مفهومي است که توسط هيدرو طراحي شده و توسط سوني اريکسون توليد شده است.

به نظر مي رسد اين دستگاه انرژي خود را از طبيعت مي گيرد. صفحه نمايش اين گوشي لمسي است و گفته مي شود تمامي مواد و ابزاري که در ساخت اين گوشي به کار برده شده صددرصد بازيافتي است.

اين گوشي را هم مي توان در رده گوشي هاي سايبرشات سوني اريکسون قرار داد هم در فهرست گوشي هاي مجهز به صفحه نمايش لمسي واکمن.

 

 

منبع: Greendiary

تنظيم براي تبيان: فاطمه مجدآبادي

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت