هفت‌سین‌های خود را برای رقابت آماده كنید

دومین جشنواره هفت‌سین ایرانی از اول تا سوم نوروز 84 میزبان تمامی علاقه‌مندان به حفظ و احیای سنت‌های دیرینه و زیبای ایران زمین است. میراث خبر- «مجید مهدوی»، مسئول برگزاری جشنواره هفت‌سین ایرانی با بیان این خبر از اهدای هدای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هفت‌سین‌های خود را برای رقابت آماده كنید


دومین جشنواره هفت‌سین ایرانی از اول تا سوم نوروز 84 میزبان تمامی علاقه‌مندان به حفظ و احیای سنت‌های دیرینه و زیبای ایران زمین است.

میراث خبر- «مجید مهدوی»، مسئول برگزاری جشنواره هفت‌سین ایرانی با بیان این خبر از اهدای هدایای نفیس و سفرهای زیارتی به برگزیدگان خبر داد و افزود: «اولویت‌های موضوعی دومین جشنواره هفت‌سین ایرانی مفاهیم ارزشی به ویژه انتظار، شهادت، محبت، خانواده، طبیعت دوستی و گذشت است.»

وی گفت: «سال گذشته نخستین جشنواره هفت‌سین در سطح فرهنگسراها برگزار و با استقبال خوبی روبه‌رو شد و امسال فضای وسیعی در محل مؤسسه فرهنگ شهر برای برگزاری جشنواره و رقابت هفت‌سین‌ها در نظر گرفته شده است.»

مهدوی‌ شركت تمامی سنین را در این جشنواره آزاد اعلام و از عموم دعوت كرد برای ثبت نام با شماره تلفن‌های 7 - 5166953 تماس بگیرند.

وی افزود: «برنامه گشایش جشنواره هنگام تحویل سال به طور زنده از شبكه‌های مختلف سیما پخش می‌شود.»

مهدوی گفت: «دومین جشنواره هفت‌سین از اول تا سوم فروردین 83 در محل مؤسسه فرهنگ شهر واقع در ضلع جنوبی پارك شهر، خیابان بهشت، كوچه فضل‌الله نوری جهت بازدید عمومی دایر است.»

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت