انتشار ويژه‌نامه الکترونيکي «نسيم معنويت» در تبيان هرمزگان

محمد شکوه مدير روابط عمومي و مسئول تبيان هرمزگان با اعلام اين خبر گفت: دراين ويژه نامه به طور مفصل به عناويني همچون رمضان و شيطان، معنى بركت و مبارك، رمضان فصل آمرزش، آداب ماه ضيافت الهي، آثار اجتماعي روزه، رمضان خواستن و شدن، ماهيت روزه در اسلام ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار ویژه‌نامه الکترونیکی «نسیم معنویت» در تبیان هرمزگان

به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ویژه نامه الکترونیکی "نسیم معنویت" در سایت تبیان هرمزگان منتشر شد.

محمد شکوه مدیر روابط عمومی و مسئول تبیان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: دراین ویژه نامه به طور مفصل به عناوینی همچون رمضان و شیطان، معنى بركت و مبارك، رمضان فصل آمرزش، آداب ماه ضیافت الهی، آثار اجتماعی روزه، رمضان خواستن و شدن، ماهیت روزه در اسلام، توصیه‌های سلامتی در ماه رمضان، رمضان و روزه در اشعار حافظ شیرازی، چهل حدیث پیرامون روزه و روزه‌دار، نه واژه براى یك رمضان، روزه و رمضان در آینه شعر فارسی، سیره‏ عملی امام خمینى (ره) در ماه رمضان و ماه رمضان فرصتی برای باهم بودن؛‌ پرداخته شده است.

وی افزود: این نرم افزار در طول ماه مبارک رمضان طی چند مرحله به روز رسانی و بر اساس نیاز کاربران بارگذاری می شود.

شکوه در پایان خاطر نشان کرد: علاقه مندان جهت بهره مندی هر چه بیشتر از این ویژه نامه می توانند به بخش ویژه نامه در سایت تبیان هرمزگان به آدرس www.tebyan-hormozgan.ir مراجعه نمایند.

وی خاطر نشان کرد: به لحاظ اهمیت ماه مبارک رمضان سعی کرده‌ایم در سایر بخش ها از جمله صفحات تخصصی دین و اندیشه، خانواده و اجتماع، کودک و نوجوان و حتی صفحه تخصصی ورزشی، پیرامون این ماه مبارک فرهنگ سازی و اطلاع رسانی داشته باشیم.

مسئول تبیان هرمزگان در پایان از همه علاقه‌مندان به فرهنگ اصیل اسلامی خواست با ارائه نظرات ارزشمند و انتقادات سازنده زمینه حضور هر چه بیشتر و بهتر مفاهیم اسلامی و قرآنی را در عرصه فضاهای مجازی فراهم کنند.

 

تنظیم برای تبیان: هومن بهلولی

روابط عمومی موسسه تبیان

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت