ست  آیت الله نوری همدانی  در دیدار با خواهران و برادران بسیجی گفت : حادثه كربلا مملو از حماسه و شجاعت است و سخنرانان و مداحان واقعه كربلا را با ضعف نشان ندهند به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان از قم،...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اهانت روزنامه های اروپایی نشان از صف آرایی آنان در برابر مسلمانان است

 آیت الله نوری همدانی  در دیدار با خواهران و برادران بسیجی گفت : حادثه كربلا مملو از حماسه و شجاعت است و سخنرانان و مداحان واقعه كربلا را با ضعف نشان ندهند

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان از قم، ایشان با اشاره به پیام های عاشورا افزود: مكتب سید الشهدا و قیام كربلا پیام های بسیاری دارد كه باید در زندگی ما سرمشق قرارگیرد.

وی تصریح كرد: برخی مداحان و سخنرانان در صحبت ها و مرثیه های خود حادثه كربلا را با ضعف و ذلت نشان می دهند كه از ساحت مقدس واقعه كربلا به دور از است در حالی كه حادثه كربلا مملو از حماسه و شجاعت است.

آیت الله نوری همدانی خاطر نشان كرد: مداحان و سخنرانان باید ابعاد حماسه كربلا را بازگو كنند تا عزت و عظمت امام حسین''ع'' و یارانش محفوظ بماند.

وی افزود: درس های بسیاری در این واقعه نهفته است كه برای مسلمانان در همه وجوه زندگی سرمشق است. همان گونه كه انقلاب ما نیز با سرمشق از كربلا به تحقق پیوست و خون شهدای ما امتداد خون شهدای كربلا ست.

آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنانش با محكوم كردن اهانت اروپایی ها به ساحت مقدس پیامبر افزود: این اهانت كارساده ای نیست و 10 كشور اروپایی به پیامبر اهانت كردند كه نشان از صف آرایی آنان دربرابر مسلمانان است.

وی افزود: استكبار از مسلمانان به خصوص ایرانیان كینه دارد چون این انقلاب مسلمانان را به عزت و عظمت رساند و حال وظیفه همه ما مبارزه است.

وی تاكید كرد: روابط اقتصادی و سیاسی ما باید هماهنگ باشد نه این كه كشور ها از اقتصاد ما استفاده كنند اما با استكبار هماهنگ باشند.