ام   امام جمعه این هفته نماز جمعه قم طی سخنانی در مصلی قدس این شهر با انتقاد از به وجود آمدن ناهماهنگی درعملكرد برخی از مسئولان آن را یك آفت بزرگ برای نظام اسلامیارزیابی كرد. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ناهماهنگی مسئولان آفت بزرگ نظام

  امام جمعه این هفته نماز جمعه قم طی سخنانی در مصلی قدس این شهر با انتقاد از به وجود آمدن ناهماهنگی درعملكرد برخی از مسئولان آن را یك آفت بزرگ برای نظام اسلامیارزیابی كرد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، حضرت  آیت الله امینی در خطبه های نماز جمعه قم با بیان اینكه اگر مسئولان در كارهای خود نظم نداشته باشند وهر كس بر اساس سلیقه خود عمل كند خیانتی به نظام انجام داده اظهار داشت:بی نظمی و عدم وجود هماهنگی مسئولان امر آفتی بزرگ برای نظام به حسابمیآید و اگر این وضعیت بر طرف نشود برای كشور بسیار زیانبار است.
امام جمعه قم تصریح كرد: هیچ كس نمیتواند بر اساس میل و سلیقه خود دست به كاری بزند و بعد آن را به حساب دین بگذارد. در شرایط فعلی همفكری و هماهنگی بیشتری بین مسئولان احساس میشود ولی یك گروه نمیتواند بگوید من حق هستم ودیگران باید حرفهای ما را گوش كنند.
وی عدم به وجود آمدن هماهنگی بین دستگاهها را موجب سود بردن دشمنان نظام عنوان كرد و خاطر نشان ساخت: درصورتی كه ما در بین خود هماهنگی و همكاری ایجاد نكنیم، دولت و مجلس دوستانه از تریبون مجلس بهره ببرند و مشكلات خود را بر طرف نكنند باعث میشود دشمنان نظام از این كار سود ببرند. دشمنی و اختلاف داخلی نیز زمانی آغاز میشود كه یكی بگوید من حق هستم و حتماً باید حرفهای ما عملی شود.
نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با ابراز تأسف از اینكه برخی از كشورهای غیراسلامی در رعایت برخی از اصول اسلامی از ما جلوتر هستند یادآور شد: چرا ماكه كتاب آسمانی را در اختیار داریم و پیرو اهل بیت (ع) هستیم وحدت نداریم ولی كشورهای غیر اسلامی به وحدت میرسند. متأسفانه قرآن در خانه ما وجوددارد ولی به آن عمل نمیشود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشارهبه فضیلت شبهای قدر حفظ حرمت و عظمت این شبها را خواستار شده و تأكید كرد:فضیلت شبهای قدر از هزاران ماه عبادت بالاتر است بنابراین باید از اینفرصت به خوبی استفاده كنیم.
امام جمعه قم در پایان از مردم روزهدار ونمازگزار دعوت كرد هفته آینده در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان روز جهانیقدس و مبارزه با استكبار جهانی حضور چشمگیری در این راهپیمایی داشته باشند.