نت نخسیتین طرح مطالعه آثار شهید مطهری ـ ره ـ از طریق اینترنت با عنوان « نسیم مطهر » در پایگاه اطلاع رسانی جامعه الزهرا ـ س ـ آغاز به كار كرد.  پایگاه « نسیم مطهر » با موضوع طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری ـ ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طرح مطالعه آثار شهید مطهری در اینترنت


نخسیتین طرح مطالعه آثار شهید مطهری ـ ره ـ از طریق اینترنت با عنوان « نسیم مطهر » در پایگاه اطلاع رسانی جامعه الزهرا ـ س ـ آغاز به كار كرد.




 پایگاه « نسیم مطهر » با موضوع طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری ـ ره ـ برای اولین بار در اینترنت راه اندازی شد.
پیشنهاد ارائه خدمات این طرح به همت پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه خواهران قم ( جامعه الزهرا ـ س ـ‌) پس از فعالیت چند ساله در بخش های مختلف و با توجه به گسترش تقاضای علاقمندان از سراسر كشور پیگیری شد و امروز شاهد فعالیت این طرح هستیم.
در این طرح با بیان اهداف و ضرورت های ارتباط با آثار شهید مطهری ـ ره ـ به بیان شیوه سیر مطالعاتی و روشهای اجرایی پرداخته می شود.
كلیه علاقمندان بدون نیاز به نام نویسی در پایگاه می توانند كتاب استاد شهید را مطالعه و متن كامل آنها را دریافت كنند.
از آنجا كه جملات كلیدی و مهم شهید مطهری ـ ره ـ و خلاصه مقالات و سخنرانی های ایشان مورد توجه و نیاز اقشار مختلف فرهنگی است. اعضاء می توانند جملات و خلاصه های مورد نظر خویش را وارد كنند تا پس از تایید به نام آنها در سایت درج شود.
بخش دیگر این پایگاه بخش آزمون است. هر یك از اعضاء پس از نام نویسی مطالعه آثار شهید مطهری را به صورت سیر آسان به شكل آغاز كرده و پس از مطالعه هر كتاب در آزمون پایگاه شركت و در صورت قبولی كتاب بعدی را شروع كنند.
اعضای سایت در صورت تمایل می توانند با واریز كردن هزینه آخرین نسخه از كتب شهید مطهری ـ ره ـ را با تخفیف 20 درصد دریافت كنند.
از دیگر برنامه های این طرح علمی برگزاری نمایشگاه هنری با موضوع مطالب مطرح شده در كتب شهید مطهری می باشد.
آدرس اینترنتی این پایگاه