مجموعه دانلود کارتون پانداي کونگ فو کار

لحظات کميک و خنده دار پشت سر هم قطار مي شوند که دليل همه شان بي دست و پايي پو است، تا اينکه شيفو عامل و انگيزه پيش برنده پو را پيدا مي کند؛ اشتهاي سيري ناپذير پو. کافي است تا شيريني را از دست او بيرون بکشيد تا او دست به سريع ترين کارها بزند و آن هم بدو
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجموعه دانلود کارتون پانداي کونگ فو کار

لحظات کميک و خنده دار پشت سر هم قطار مي شوند که دليل همه شان بي دست و پايي پو است، تا اينکه شيفو عامل و انگيزه پيش برنده پو را پيدا مي کند؛ اشتهاي سيري ناپذير پو.

کافي است تا شيريني را از دست او بيرون بکشيد تا او دست به سريع ترين کارها بزند و آن هم بدون کوچک ترين لغزش و خطا. او خيلي زود آماده مبارزه با تاي لانگ شرور مي شود.

يوزپلنگي که مي خواهد به دهکده حمله کند و انتقامش را بگيرد. چند سال پيش او شاگرد شيفو بوده، بهترين شاگرد او، اما اوگ وي که از ذات بد تاي لانگ آگاه بوده، از دادن عنوان جنگجوي اژدها به او خودداري مي کند و اين خشم تاي لانگ را برمي انگيزاند. او به تازگي از زنداني در دل کوه فرار کرده است. مانند بسياري از فيلم هاي چيني، «پانداي کونگ فوکار» نيز از دو عامل لاينفک اين فيلم ها دوري نمي کند؛ زدوخورد و شوخي. فيلمنامه جاناتان آيبل و گلن برگر به سرعت درس هاي آموزنده اش را به کودکان - در اينجا تلاش براي رسيدن به هدف- مي دهد و به سراغ اکشن و نبرد هايش برمي گردد.

نبرد روي پل معلق پنج قهرمان و نيز نبرد نهاييپاندا وتاي لانگ در يک سوم پاياني فيلم رخ مي دهد، درست پس از پايان يافتن سيلي از شوخي هاي متنوع. از جمله شوخي با اوگ وي زماني که ميان حرف زدنش تصميم مي گيرد هزاران شمع را با سرعت لاک پشتي اش خاموش کند و اين موجب بي قراري شيفو که منتظر شنيدن ادامه حرف اوگ وي است مي شود يا شوخي با پاندا زماني که مي خواهد چرخ دستي پر از نودل را از پله هاي منتهي به محل انتخاب جنگجوي اژدها بالا ببرد.

 

 

 

 

 

در پايان به شما عزيزان مژده مي دهيم که به زودي مجموعه کارتون پانداي کونگ فو کار 2 را نيز مي توانيد در همين بخش ببينيد

ترجمه: حسين عيدي زاد

پانداي کنگ فو کار قسمت اول

پانداي کونگ فو کار قسمت دوم

پانداي کونگ فو کار قسمت سوم

پانداي کونگ فوکار قسمت چهارم

پانداي کونگ فوکار قسمت پنجم

پانداي کونگ فوکار قسمت ششم

پانداي کونگ فوکار قسمت هفتم

پانداي کونگ فوکار قسمت هشتم

پانداي کونگ فوکار قسمت نهم

پانداي کونگ فوکار قسمت دهم

پانداي کونگ فوکار قسمت يازدهم

پانداي کونگ فوکار قسمت دوازدهم

پانداي کونگ فوکار قسمت سيزدهم

در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت