ورود به عشق های ممنوعه

این دست از خانم ها تصور می کنند که تمام ناخوشی های زندگی از مردها نشئت می گیرد. آنها تصور می کنند که وجود خانم ها، فرشته وار است و می توانند تمام دنیا را عوض کنند، البته فقط در صورتیکه معضل "مردسالاری" از جلوی پای آنها برداشته شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 

ورود به عشق هاي ممنوعه

در مقاله قبل تحت عنوان آقايان يک کم ملايم تر! در مورد آقاياني صحبت کرديم که با نوع رفتار خود عواطف و احساسات را در روابط با همسرشان کمرنگ نموده و زمينه هاي بروز اختلافات و کشمکش ها را فراهم مي کنند. در اين مفاله مي خواهيم شما را با خانمهايي آشنا کنيم که شايد در ظاهر مجذوب و ايده ال باشند اما به هيچ وجه ازدواج با آنان را به آقايان محترم پيشنهاد نمي کنيم.

 

1- خانم هاي فمينيست

اين دست از خانم ها تصور مي کنند که تمام ناخوشي هاي زندگي از مردها نشئت مي گيرد. آنها تصور مي کنند که وجود خانم ها، فرشته وار است و مي توانند تمام دنيا را عوض کنند، البته فقط در صورتيکه معضل "مردسالاري" از جلوي پاي آنها برداشته شود. رفتار اين مدل خانم ها با آقايون اصلا مناسب و قابل قبول نمي باشد." بهتر است در هر شرايطي از آنها دوري کنيد.

 

2- خانم هاي پولکي

خيلي ساده و راحت بگوييم آنها تنها به خاطر پول با شما ازدواج مي کنند و از آقايون انتظار دارند که تمام هزينه هاي غير ضروري زندگي آنها را برآورده سازند، او هيچ چيز نيست جز يک انسان مادي. فکر مي کند که تمام وجودش از طلا درست شده است. او فقط به فکر بر آورده کردن نيازهاي خودش است و براي ديگران هيچ اهميتي قائل نيست. و بهتر است که حواس خود را جمع کنيد، چراکه عده بسياري از دخترهاي جوان جزء اين گروه قرار دارند.

خانم هاي مغرور افراد نا مطبوعي هستند که به ديگران با چشم حقارت نگاه مي کنند و فقط به خودشان اهميت مي دهند و اصلا مهم نيست که قلب ديگران را بشکنند و آنها را آزرده خاطر سازند. او مي خواهد که هميشه مرکز توجه قرار گيرد و هر کاري که مي خواهد، انجام دهد و هر کجا که مي خواهد، برود.

3- خانم هاي رمانتيک

اين نوع خانم ها زندگي خود را بر طبق فيلم هاي عاشقانه و کتاب هاي رمان سپري مي کنند.  و در عين حال در انتظار شاهزاده اي هستند که با اسب سفيدش از ميان آسمان به زمين فرود آيد و او را سوار بر اسب سفيدش کرده ، به جايي ببرد که هيچ مشکلي وجود نداشته باشد، تا بتوانند به خوبي زندگي کنند. آنها دخترهايي هستند که توسط پدر و مادرها و خانواده هايشان نازپرورده بار آمده اند و چيزي از واقعيات زندگي  نمي دانند. او انتظار دارد کسي تمام مدت از او مراقبت و نگهداري کند، تا مبادا او خواب بدي ببيند و بترسد. فرار کنيد!

 

 4- خانم هاي بدگمان

اين خانم ها تمام خصوصيات منفي افراد رمانتيک را با خود به همراه دارند. و هميشه جزء "زخم خوردگان" اجتماعند. افراد احساساتي که از ازدواج گذشته خود شکست خورده و به طور ناخودآگاه از ازدواج مجدد واهمه دارند. ارتباط شما با اين افراد به جايي راه نمي برد، چرا که آنها در ابتدا علاقه فراواني از خود نسبت به شما نشان مي دهند، اما پس از چندي اثري از آن باقي نخواهد ماند. شما هميشه در رابطه خود با او سردر گم هستيد. تنها چيزي که تحويل شما مي دهد يک مشت معذرت خواهي بيهوده است. هيچ وقت به اندازه کافي براي شما زمان ندارد؛ پس بهتر است با چنين زني ازدواج نکنيد.

 

5- خانم هاي عصباني

مثل خانم هاي فمينيست خانم هاي عصباني نيز دل خوشي از مردها ندارند. آنها به مردها اهانت مي کنند، و مي توانند بدي ها و خطاهاي تمام مردان را به سادگي به خاطر بياورند. براي خانم عصباني چيزي به عنوان "مرد خوب" وجود ندارد. خون آنها از دست مردها به جوش مي آيد و در هر لحظه مي توانند مانند يک کوه آتشفشان منفجر شوند. ازدواج با اين نوع خانم ها مساوي است با ورود به تراژدي و داد و فرياد ، پس بهتر است عقب بايستيد!

 

 6- خانم هاي نامطمئن

در نگاه اول چنين خانم هايي خيلي خوب جلوه مي کنند؛ با شما به مهرباني رفتار مي کنند و خوش مشرب هستند. اما چيزي نمي گذرد که ترس هاي دروني آنها پديدار مي شوند. روزي چند مرتبه به شما تلفن ميزند. او مي خواهد مطمئن شود که به اندازه کافي جذاب و پذيرفتني است؛ او محتاج و نيازمند است و همواره با اين ترس زندگي مي کند که مبادا در نظر همسرش مثبت نباشند.

 

7- خانم هاي مغرور

اخلاق اين خانم ها واقعا عجيب و غريب است. آنها افراد نا مطبوعي هستند که به ديگران با چشم حقارت نگاه مي کنند و فقط به خودشان اهميت مي دهند و اصلا مهم نيست که قلب ديگران را بشکنند و آنها را آزرده خاطر سازند. او مي خواهد که هميشه مرکز توجه قرار گيرد و هر کاري که مي خواهد، انجام دهد و هر کجا که مي خواهد، برود. او خود خواه و خود محور است. شيفته خودش مي باشد و به عنوان "دختر کوچولوي بابايي" بزرگ شده، و انتظار همان توجهات را از شما دارد. بيشتر آنها  به فکر پول و مال و منال نيز هستند. درست مثل خانم هاي پولکي. آنها معمولا خوش قيافه و خوش لباس هستند و به راحتي با اخمي که در چهره دارند قابل شناسايي مي باشند. لذا بايد تا آنجا که مي توانيد خود را از آنها دور نگاه داريد.

 

9- خانم هاي قدرت طلب

آنها انسان هايي هستند که مي خواهند قدرت کنترل تمام امور زندگي شما را به دست گيرند. آنها به شما مي گويند چه لباسي بپوشيد، کجا برويد، با چه کسي صحبت کنيد، و خلاصه همه چيز... و اگر بخواهيد در مقابل عقايد آنها از خود مقاومت نشان دهيد، اخم هايشان در هم فرو مي رود، و چاره ديگري جز سر فرود آوردن در مقابل خواست هايشان را برايتان باقي نخواهند گذاشت.

ما به شما اخطار داديم!

اينها بدترين نمونه ها بودند. مطمئنا خانم هاي خوبي هم هستند. اما بهتر است که هميشه مراقب خانم هايي که در ليست بالا به شما معرفي کرديم باشيد.

 

منبع: مردمان

 

مقالات مرتبط

 مجرد هاي عاشق بخوانند

علل گريز دختران از ازدواج

دوست داشتني اما بي تعهد

ازدواج به سبک اينترنتي

ايست! عشق کافيست

من حق زندگي کردن ندارم!                            

در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت