پنجمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در اصفهان آغاز به کار کرد

همزمان با ایام مبارک ماه رمضان، شهر اصفهان بار دیگر شاهد برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن کریم است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پنجمين نمايشگاه بزرگ قرآن کريم در اصفهان آغاز به کار کرد

همزمان با ايام مبارک ماه رمضان، شهر اصفهان بار ديگر شاهد برگزاري نمايشگاه بزرگ قرآن کريم است.

پنجمين نمايشگاه بزرگ فرهنگي هنري قرآن کريم اصفهان از روز دهم الي هجدهم ماه مبارک رمضان در سه بخش موسسات فرهنگي، موسسات نرم افزاري و نشريات قرآني و با مساحت هشت هزار مترمربع در محل دائمي نمايشگاه هاي اصفهان واقع در پل شهرستان در حال برگزاري است.

     

در آئين گشايش پنجمين نمايشگاه بزرگ قرآن کريم اصفهان که روز پنج شنبه 21 شهريورماه برگزار شد، مرتضي بختياري- استاندار اصفهان طي سخناني با بيان اينکه معناي واقعي حيات بشري تحقق آيات و روايات قرآن کريم در زندگي انسان است، گفت: برترين جامعه، جامعه اي است که بيشترين عمل به آيات قرآن و تحقق اهداف آن را دربرداشته باشد. ُ

وي تاکيد کرد: در راستاي ترويج مباني و مفاهيم قرآني در زندگي، نبايد تنها به برگزاري اينگونه نمايشگاه ها اکتفا کرد.

     

همچنين رئيس حوزه علميه اصفهان با ارسال پيامي به پنجمين نمايشگاه بزرگ قرآن کريم در اصفهان، ضمن بزرگداشت و تکريم برگزاري اين نمايشگاه بيان داشت: اميد است به برکت خون مطهر شهداي راه حق و به يمن مجاهدت عظيمي که در طول تاريخ پرفراز و نشيب اسلام تا به اين زمان از سوي اولياي الهي و وارثان آنان صورت پذيرفته و کلمه طيبه اسلام که امروز نام کشور و نظام را متبرک کرده، بتوان با اعتصام به حبل قرآن و عترت و با شناخت و معرفت معارف عاليه آن پاره اي از غبارهاي مظلوميت و مهجوريت اين دو ثقل عظيم را کنار زده و در زير لواي حق به قله رفيع عمل به قرآن، عترت، فلاح و رستگاري نائل شويم.

     

در پنجمين نمايشگاه بزرگ قرآن کريم در اصفهان، غرفه ي موسسه فرهنگي و اطلاع رساني تبيان نيز همچون سال هاي گذشته ضمن ارائه ي محصولات نرم افزاري اين موسسه ، با تلاش و همکاري اعضاي انجمن نصف جهان، به معرفي سايت تبيان به بازديدکنندگان مي پردازد.

     

غرفه ي تبيان در دو روز نخست برگزاري پنجمين نمايشگاه بزرگ قرآن کريم در اصفهان شاهد استقبال اقشار و سنين مختلف بازديدکنندگان بوده است.

ضمن آنکه در روز دوم برگزاري اين نمايشگاه، مسوولان مرکز تحقيقات رايانه اي حوزه علميه اصفهان با حضور در غرفه ي تبيان با فعاليت هاي اين موسسه از نزديک آشنا شدند.

خاطر نشان مي شود غرفه تبيان در پنجمين نمايشگاه بزرگ فرهنگي هنري قرآن کريم اصفهان، روز بيست و يکم الي 29 شهريورماه، از ساعت 16 تا 24 در سالن شيخ بهائي واقع در محل دائمي نمايشگاه هاي اصفهان جهت بازديد عموم داير است.

 

روابط عمومي دفتر تبيان        

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت