اخباری از دنیای عکس...

به بهانه برگزاری کلاس های عکاسی طبیعت از روز چهارشنبه، 12 تیر، نمایشگاهی با همین موضوع در موسسه فرهنگی هنری ماه مهر برگزار می شود ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباري از دنياي عکس...

نمايشگاه عکاسي طبيعت در گالري ماه مهر

به بهانه برگزاري کلاس هاي عکاسي طبيعت از روز چهارشنبه، 12 تير، نمايشگاهي با همين موضوع در موسسه فرهنگي هنري ماه مهر برگزار مي شود.

دراين نمايشگاه حدود 35 اثر رنگي و سياه و سفيد در ابعاد 30×40 و 60×50 از کارهاي گلاويژ مقدم، مليکا شريفي نيا، محمد رضا ترابي، مهيار سياسي، امير خيري، هانا کامکار، آناهيتا نوروزي، خشايار نصير، کيارش شاه حسيني و احسان باقري به نمايش در مي آيد.

علاقمندان مي توانند تا روز چهارشنبه، 19 تير ماه، هر روز از ساعت 10 تا 19(به جز روزهاي تعطيل) از اين نمايشگاه بازديد کنند.

همچنين در روز سه شنبه، 18 تير ماه، ساعت 17 نشستي با حضور شهريار توکلي و فرهاد فخريان در نگارخانه ماه مهر با موضوع عکاسي طبيعت برگزار خواهد شد.

ماه مهر: خ وليعصر، روبروي پارک ملت، خيابان کاج آبادي، پلاک 12.

  

تسليت به سيف الله صمديان

متاسفانه مطلع شديم بردار کوچک سيف الله صمديان، عکاس و مدير مسئول نشريه تصوير، ظهر امروز بر اثر بيماري دار فاني را وداع گفته است. مراسم تشييع آن مرحوم فردا در اروميه برگزار خواهد شد. سايت عکاسي اين مصيبت را به سيف الله صمديان و خانواده محترم صمديان تسليت مي گويد.

عکاسان و دوستان مي توانند در صورت تمايل از طريق بخش نظر همين مطلب تسليت خود را به سيف الله صمديان اعلام کنند. سايت عکاسي پيام هاي شما را در اختيار وي قرار خواهد داد.

  

موفقيت ديگر براي دو عضو کلوپ عکس رايان

عکسي از حسن سلطاني تهراني از اعضاي کلوپ عکس رايان موفق به کسب لوح تقدير از دهمين دوسالانه عکس اسپانيا شد. در اين دوسالانه که پاييز امسال در بارسلون و چند شهر ديگر اسپانيا برگزار خواهد شد، کلوپ عکس رايان با 2 عکس حسين فاطمي و تک عکس حسن سلطاني تهراني حضور خواهد داشت که از اين بين عکس حسن سلطاني تهراني در بخش عکاسي سياه و سفيد از سوي انجمن عکاسي اسپانيا مورد تقدير قرار گرفت.

  

نمايشگاه روبرت شهبازي در گالري مژده

اولين نمايشگاه انفرادي روبرت شهبازي با موضوع عکاسي امپرسيونيسم از طبيعت از روز سه شنبه، 4 تير، در گالري مژده افتتاح شده است.

در اين نمايشگاه 53 عکس رنگي در ابعاد 30×20، 45×30، 70×100 به نمايش در مي آيد.

روبرت شهبازي 28 سال است که عکاسي مي کند. وي علاوه بر عکاسي مستند و صنعتي به صورت تخصصي عکاسي طبيعت را پيگيري مي کند.

علاقمندان مي توانند براي بازديد از اين نمايشگاه تا روز جمعه، 7 تير، از ساعت 16 تا 20 به گالري مژده مراجعه کنند.

گالري مژده: سعادت آباد، خيابان علامه شمالي، خيابان 18 شرقي، پلاک 27، واحد 1.

نمايشگاه تابستانه گالري راه ابريشم

از روز سه شنبه، 4 تير، نمايشگاه تابستانه راه ابريشم آغاز شده است.

در اين نمايشگاه که به عکس، نقاشي و مجسمه اختصاص دارد حدود 50 عکس از آرشيو گالري راه ابريشم که به صورت اماني در اختيار دارد به نمايش در مي آيد.

اين نمايشگاه خلاصه اي از نمايشگاه هاي برگزار شده در راه ابريشم است.

علاقمندان مي توانند براي بازديد از اين نمايشگاه تا يکشنبه، 30 تير، از شنبه تا چهارشنبه ساعت 11 تا 19 و پنجشنبه ها ساعت 17 تا 20 از اين نمايشگاه ديدن کنند.

راه ابريشم: فرمانيه، جنب فروشگاه شهروند، شماره 112

  

نمايشگاه راحله زمردي نيا در گالري آتبين

نمايشگاهي از عکسهاي راحله زمردي نيا با عنوان "راهي براي زيستن" از روز جمعه، 7 تير، در گالري آتبين برگزار مي شود.

در اين نمايشگاه 11 عکس 76×76 و 6 عکس 40×40 و 3 عکس به اندازه هاي: 200×60 و 110 ×80 و 72×56 در معرض ديد عموم قرار خواهد گرفت.

راحله زمردي نيا فارغ التحصيل کارشناسي عکاسي و کارشناسي ارشد ارتباط تصويري است و اين دومين نمايشگاه انفرادي او محسوب مي شود.

علاقمندان مي توانند براي بازديد از ساعت 17 تا 21 از اين نمايشگاه بازديد کنند.

گالري آتبين: خيابان وليعصر، جنوب چهار راه پارک وي، کوچه خاکزاد، پلاک 1+12

انتخاب هيئت مديره جديد انجمن عکس شيراز

در پي اعلام فراخوان و اعلام اسامي کانديدهاي هيئت مديره و بازرس انجمن عکس شيراز انتخابات چهارمين دوره هيئت مديره با حضور اعضاي رسمي انجمن عکس شيراز انجام شد.

بر اساس راي اعضاي انجمن عکس شيراز از ميان کانديدهاي هيئت مديره، آقايان عبدالعلي حداديان, قاسم معماري, علي متوسل و فرهاد قلي خاني به همراه نماينده انتخابي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس به عنوان اعضاي اصلي هيئت مديره و آقايان حسين بابائي, محمد خاکپور, عليرضا عباسي و خانم زهره صحت به عنوان اعضاي علي البدل هيئت مديره انتخاب شدند. اعضاي رسمي انجمن عکس شيراز همچنين آقاي مهرداد خدام محمدي را به عنوان بازرس مالي انجمن عکس شيراز و خانم زهرا جان پناه را به عنوان عضو علي البدل بازرس مالي انتحاب کردند .

لازم به ذکر است که اعضاي فوق به مدت دو سال مسئوليت فوق را به عهده خواهند داشت و در صورت استعفاي هر کدام از اعضاي اصلي اعضاي علي البدل براي مدت باقي مانده جايگزين آن ها خواهند شد.

  

نمايشگاه عکاس اتريشي در فرهنگسراي هنر

نمايشگاه عکس "وين، شهر من" از روز يکشنبه، 2 تير در گالري هنر افتتاح شده است.

هاينتس سولارتس heinz szolarz عکاس اتريشي، وين را از زاويه‌اي نو ديده است و سعي دارد بازديدکنندگان را به ديدن شهر خود دعوت کند.

در اين نمايشگاه 70 عکس رنگي به نمايش در مي‌آيد و علاقمندان مي‌توانند تا 10 تير هر روز از ساعت 9 تا 19 از اين نمايشگاه ديدن کنند.

فرهنگسراي هنر (ارسباران).خبابان شريعتي.خيابان جلفا.خيابان ارسباران.گالري هنر

 نمايشگاه عکس قادر عاقلي در خانه عکاسان

با نزديک شدن به سالروز بمباران شيميايي سردشت و سالروز مبارزه با سلاح هاي شيميايي و ميکروبي در ايران نمايشگاهي از عکس، ويدئو و هنر مفهومي قادر عاقلي از روز سه شنبه، 4 تير، در خانه عکاسان ايران برگزار مي شود.

قادر عاقلي متولد 1361 در مرند، آذربايجان شرقي است. وي عکاسي را به صورت تجربي آموخته و تا کنون در بيش از 20 نمايشگاه گروهي داخلي و خارجي شرکت کرده است و رتبه اول جشنواره نماز عيد فطر و جشنواره بين المللي سلام بر نصر الله را کسب کرده است. عاقلي هم اکنون عضو عکاسان خبرگزاري فارس است.

علاقمندان مي توانند براي بازديد از اين نمايشگاه هر روز از ساعت 9 تا 19 و پنجشنبه ها از ساعت 9 تا 12 از اين نمايشگاه ديدن کنند.

خانه عکاسان ايران: تقاطع خيابان سميه و حافظ، حوزه هنري، نمايشگاه خانه عکاسان ايران. 

مطالب مرتبط مجموعه : اخبار سال 1389
آخرین مطالب سایت