افتخار آفرینی مدرسه اینترنتی در دومین جشنواره دستاوردهای رایانه ای

مدرسه اینترنتی تبیان در جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای رایانه‌ای ایران(WSA) توانست در بخش "آموزش الكترونیك" به عنوان "برترین دستاوردهای رایانه ای" دست یابد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افتخار آفرینی مدرسه اینترنتی در دومین جشنواره دستاوردهای رایانه ای

مدرسه اینترنتی تبیان در جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای رایانه‌ای ایران(WSA) که با حضور سازمانها و شرکتهای معتبر دولتی و خصوصی داخلی و نیز با معرفی برترین دستاوردهای رایانه ای جهان در سالن تلاش وزارت کار و امور اجتماعی ، از روز سه شنبه مورخ30/11/86 به مدت سه روز برگزار شد،توانست در بخش "آموزش الكترونیك" به عنوان "برترین دستاوردهای رایانه ای" دست یابد.

    

این جشنواره در هشت شاخه كه "دولت الكترونیك"، "آموزش الكترونیك"، " تجارت الكترونیك " ، "محصولات فرهنگی الكترونیك" ، "سرگرمی و بازی های رایانه ای" ، "سلامت الکترونیک" ، "ارائه الکترونیکی علوم" و "زیر ساخت های الکترونیکی" برگزار شد که در هر شاخه دو اثر برتر توسط دبیرخانه این جشنواره انتخاب شد و آثار شركت‌كننده در جشنواره در دو زمینه "نرم افزار" و "وب سایت" بود.

 

هدف از برگزاری این جشنواره شناخت بهتر توانمندی‌های كشور و به دنبال آن افزایش صادرات رایانه‌ای و موفقیت بیشتر شركت‌ها و متخصصان ایرانی در ارایه دستاوردهای رایانه‌ای بین‌المللی عنوان شده است.

 

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت