منتظر «گاندو 2» باشید

مهدی آذرپندار، مدیر گروه فیلم و سریال شبكه سه سیما خبر داده «گاندو 2» حتما ساخته می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
آذرپندار در گفت‌وگو با روزنامه فرهیختگان ضمن بیان این خبر گفته است كه بعد از «گاندو» ورودی متن‌های جاسوسی - پلیسی به گروه بسیار بیشتر شده و مشخص است این كار تاثیر خود را گذاشته.

تهیه‌كننده گاندو چه گفته بود؟

به‌تازگی مجتبی امینی، تهیه‌كننده سریال گاندو در توییتر نوشت: «به همراه كاروان هنرمندان چهل چراغ در پیاده‌روی اربعین بودیم ... با خبر دستگیری روح‌ا... زم، اینقدر زائران در چند ساعت گذشته برای فصل جدید پیشنهاد دادند كه متعجب شدیم. اگر نمی‌دانید بدانید: همكاران جناب زم در داخل كشور كه به رسوا شدن نزدیك می‌شوند، سوژه‌های جذاب‌تری هستند.»

همكاران جناب زم در داخل كشور كه به رسوا شدن نزدیك می‌شوند، سوژه‌های جذاب‌تری هستند


حالا چه می‌گوید؟

او حالا در مصاحبه با خبرگزاری آنا درباره گمانه‌زنی‌ها در مورد سوژه گاندوی 2 و دستمایه قرار دادن ماجرای دستگیری روح‌ا... زم گفته است: فعلا صحبت در این زمینه زود است و نمی‌توانم از موضع تأیید یا تكذیب چیزی بگویم. پیشنهادی هم درباره این كه سوژه گاندو ۲ درباره «آمدنیوز» باشد به شبكه ارائه نداده‌ایم.

مجتبی امینی اخبار دقیق در این زمینه را به مدیر گروه فیلم و سریال شبكه سه سیما محول كرد اما از برنامه‌ریزی جدی برای ساخت سری دوم سریال گاندو خبر داد. امینی همچنین در پاسخ به این پرسش كه كارگردان گاندو ۲ (با هر سوژه‌ای) باز هم جواد افشار خواهد بود یا خیر نیز گفت: قطعا در سری جدید هم در خدمت آقای افشار خواهیم بود.

گاندوی پرسروصدا

گاندو به كارگردانی جواد افشار تابستان امسال با بازی پیام دهكردی، داریوش فرهنگ، وحید رهبانی و... روی آنتن شبكه سه سیما رفت. این سریال پرمخاطب به خاطر موضوع حساسش در زمان پخش سروصدای زیادی به‌پا كرد.
منبع: روزنامه جام جم
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت