بشارت منجی نادر طالب زاده دوبله می شود

«بشارت منجی» حدود 100 پرسوناژ دارد و در نخستین نسخه‌ی دوبله شده گویندگانی چون عطا‌الله كاملی، نصرالله مدقالچی، بهرام زند، حسین عرفانی، ناصرممدوح، سعید مظفری، محمدعلی دیباج و الزا اورامی صداپیشگی كرده بودند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بشارت منجی نادر طالب‌زاده دوبله می‌شود

بهرام زند برای دومین بار سریال «بشارت منجی» را در 26 قسمت دوبله می‌كند.

بهرام زند با اعلام این خبر اظهار كرد: نسخه‌ی دوبله شده قبلی دچار «ریختگی صدا» شده است. بنابراین حدود 80 درصد این سریال را دوباره دوبله می‌كنیم.

گفتنی است كه «بشارت منجی» حدود 100 پرسوناژ دارد و در نخستین نسخه‌ی دوبله شده گویندگانی چون عطا‌الله كاملی، نصرالله مدقالچی، بهرام زند، حسین عرفانی، ناصرممدوح، سعید مظفری، محمدعلی دیباج و الزا اورامی صداپیشگی كرده بودند.

بر اساس این گزارش «بشارت منجی» محصول شبكه‌ی اول سیماست و نادر طالب‌زاده كارگردان و تهیه‌كننده‌ی آن است.

احمد سلیمان‌نیا، احمد نجفی، فتحعلی اویسی، سیروس اسنقی، مرتضی ضربای و مینا باقری از جمله بازیگران این سریال هستند. صادق میانجی و نادر طالب‌زاده فیلمبرداران «بشارت منجی» هستند و برخی دیگر از عوامل ساخت ان عبارتند از طراح صحنه و لباس: ایرج رامین‌فر، موسیقی: لوریس چكناواریان و تدوین: مهدی مختاری و نادر طالب‌زاده.

در این سریال می‌بینیم در روزگاری كه كاهنان، رومی‌ها و حكومت فاسد هیرودس زمان امور یهودیه (فلسطین) را در دست داشتند، پیامبری با نشانه‌ی توحید و عرفان ظهور می‌كند، وی در برابر زور و فساد هیرودس می‌ایستد و مقابل رومی‌ها مقاومت می‌كند. ولی تزویر كاهنان موثر می‌افتد حضرت مسیح(ع) به درخواست خدایش لبیك می‌گوید.

 

 

مطالب مرتبط مجموعه : اخبار سال 1389
آخرین مطالب سایت