بهروز شعیبی کاندیدای کارگردانی سریال «فیروزه»

قرار است «بهروز شعیبی» برای دومین بار در شبکه نمایش خانگی سریالی را به تهیه کنندگی مهران برومند کارگردانی کند. به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، بهروز شعیبی که تا به حال سریال «پرده نشین» را برای تلویزیون و «گلشیفته» را برای شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده است،‌ یکی از گزینه‌های کارگردانی سریال جدید مهران برومند است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :


شعیبی پیش‌تر نقش میرزا کوچک خان جنگلی را در سریال «گیله‌وا» به کارگردانی اردلان عاشوری و نقش اصلی سریال «تنهایی لیلا»  را به کارگردانی محمدحسین لطیفی بازی کرده است. 

«فیروزه» از یک کهن الگو پیروی می‌کند. کهن الگوی سفر مولانا از خراسان تا قونیه و درک و دریافتی که از این سفر دارد سوژه اصلی این سریال است. تنها ارتباط و ویژگی این سریال سفری از خراسان به قونیه و بالعکس است. این سریال تاریخی نیست و در زمان حال روایت می‌شود. قصه بین دختر و پسری جدا از هم است که دست تقدیر آنها را در مسیری پر ماجرا کنار هم قرار می‌دهد و به گونه‌ای است که حضور مولانا در تخیل بازیگران وجود ندارد و بازیگری برای این نقش در نظر گرفته نشده است. 

بخش خصوصی ایران و ترکیه برای تولید چنین سریالی همگام شدند و 50 درصد از قصه، بازیگران و لوکیشن‌ها متعلق به ایران و نیمی دیگر از آن نیز برای کشور ترکیه است و پخش سریال نیز هم به صورت همزمان در ایران و ترکیه خواهد بود. 

فصل اول سریال «فیروزه» در ۲۶ قسمت به تهیه‌کنندگی مهران برومند برای شبکه نمایش خانگی تولید خواهد شد. 

منبع: فارس
مطالب مرتبط مجموعه : اخبار سال 1389
آخرین مطالب سایت