ایمن سازی املاک تجاری قدیمی

با هدف تامين ايمنی مطابق باآخرین استانداردهای شهری در ساختمان های تجاری تهران با قدمت زياد، بنياد مستضعفان و سازمان آتش نشانی تفاهمنامه همکاری منعقد کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به نقل از روابط عمومي سازمان اموال و املاك بنياد مستضعفان، عليرضا شاپوری مديركل اموال و املاک استان تهران در اين رابطه گفت: با برگزاری جلسات متعدد با مديران سازمان آتش نشانی، راهبرد و عزم راسخ بنياد برای ايمن سازی املاك تجاری كه در اختيار اين اداره كل در شهر تهران قرار دارد و از قدمت ساخت زيادی برخوردارند اعلام و مراحل انجام و ابلاغ دستورالعمل هاي صادره از سوي آتش نشاني مورد بحث و بررسي قرار گرفت. اين دستورالعمل ها كه مطابق با استانداردهاي ايمن سازي کلان شهر تهران طراحي شده از سوي قائم مقام معاون پيشگيری و رييس اداره اماكن سازمان آتش نشانی مورد تشريح و ارزيابی قرار گرفت.

شاپوري با اعلام اينكه براي اجراي كامل و دقيق اين طرح نياز مبرم به مساعدت و همكاري تمامي صاحبان سرقفلي و كسبه اين واحدهاي تجاري داريم افزود، با اجراي دستورالعمل هاي صادره براي ايمن سازي محيط كسب و كار و همراهي كسبه محترم ، بنياد عزم خود را براي محقق كردن اين امر مهم جزم و با تمام توان نسبت به اجراي آن اقدام خواهد كرد.

وی در ادامه اضافه كرد ، در اين تفاهم مقرر شد كه بنياد مستضعفان با عقد قراردادي نسبت به اجراي صحيح اين طرح توسط پيمانكار حرفه اي و داراي صلاحيت علمي و فني اقدامات لازم براي استاندارد سازي و ايمن سازي املاك تجاري خود در تهران را انجام دهد كه تاكنون در اولين اقدام ساختمان" آلومينيوم" مورد ارزيابي دقيق قرار گرفته و اقدامات اوليه مناسبي نيز براي بالا بردن سطح ايمني آن انجام شده است.

مدير كل اموال و املاك استان تهران در پايان گفت : مالكيت 28 ساختمان تجاري قديمي در شهر تهران در اختيار بنياد قرار دارد كه در اجراي اين طرح مورد مطالعه و بررسي قرار گرفته اند و سازمان آتش نشاني نيز براي هر يك دستورالعمل هاي جداگانه اي در 3 مرحله بر اساس اولویت های تعریف شده آتشنشانی و استاندارد های شهری تعريف و ابلاغ خواهد كرد.

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت