آخرین و جدیدترین مصاحبه بكهام (1)

م وقتي در زمين بازي مي كند ، وقتي مي دود و يا حتي وقتي وارد زمين مسابقه مي شود ، شور و شوق عجيبي در ميان هواداران رئال مادريد پيدا مي شود . او در يك مصاحبه مطبوعاتي تمام جزئيات زندگي اش را به عنوان يك فوتباليست ، يك ستاره و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بكهام : جزئي از كهكشان مادريد هستم


وقتي در زمين بازي مي كند ، وقتي مي دود و يا حتي وقتي وارد زمين مسابقه مي شود ، شور و شوق عجيبي در ميان هواداران رئال مادريد پيدا مي شود . او در يك مصاحبه مطبوعاتي تمام جزئيات زندگي اش را به عنوان يك فوتباليست ، يك ستاره و يك انسان بازگو كرد و سوالي براي جواب نگذاشت . با صبر و حوصله درباره باشگاه ، كاسياس ، هم تيمي هايش صحبت كرد : آنها همگي خوب هستند ، اما آنچه كه مي خواهم بازگو كنم روحيه حاكم بر تيم است كه در بازي جنجالي با بارسلونا به همه كساني كه گفته بودند ، او بايد ميان فوتبال و مد يكي را انتخاب كند گفت : من هميشه حس كرده ام يك فوتباليست هستم . به عبارت ديگر و در نهايت نمي دانم چرا سر از بهترين تيم جهان در آوردم. او اين كنفرانس مطبوعاتي را با اين درخواست آغاز كرد : من دوست دارم يك چيز ديگر را هم اضافه كنم. با وجود همه شايعات همسرم واقعاً از بودن در اينجا خوشحال است و اسپانيا را بسيار دوست دارد . و اين كار اوست كه وي را مجبور مي سازد اغلب به لندن و آمريكا سفر كند.

آخرين و جنجالي ترين كنفرانس مطبوعاتي بكهام را با هم مي خوانيم :

* آيا از بابت شكست تلخ برابر ديپورتيو شوكه شدي و آيا از اين مساله رنج مي بري ؟

- نتيجه اصلاً خوبي نبود ، اما اين چيزها در فوتبال اتفاق مي افتد . اما اين بازي چندان هم ساده نبود.

* آيا فكر مي كني امكان اين وجود داشته باشد كه باز هم در منچستر در جام باشگاه هاي اروپا بازي كني ؟

- من الان هم وقتي در تيم ملي بازي مي كنم در منچستر هستم ، اما فكر مي كنم اين مساله به صورت عيني حداقل الان امكان پذير نباشد. چرا كه ترجيح مي دهم روي بازيهاي بعدي تيم در جام اروپا متمركز شوم .

* مردم واقعاً از روحيه جنگنده و خستگي ناپذير تو در هر بازي نسبت به بازي قبل شوكه مي شوند ؟

- در رابطه با كاري كه انجام مي دهم واقعاً از خودم راضي هستم. تنها چيزي كه مي خواهم ثابت كنم اين است كه وقتي به اينجا رسيدم ، بازيكن خوبي بودم و اميدوارم كه خيلي بهتر از اين هم بشوم . همان بازيكني هستم كه قبلاً بودم و اين رضايت هواداران خيال مرا راحت مي كند . شايد آنها كمي شگفت زده هم بشوند . چرا كه احتمالاً قبلاً بازيهاي مرا بصورت دائم و روزانه نديده اند ، اما من هميشه با سرسختي در زمين مبارزه مي كنم و چه براي باشگاه ، چه براي تيم ملي ! قصدي هم براي تغيير شرايط و برنامه هايم ندارم و اگر اين آنها را متعجب مي كند ، اميدوارم سورپريز خوبي باشد .

* در انگليس شايع شده كه اوون مي خواهد قرارداد بعدي مادريدي ها باشد آيا تو او را براي آمدن به اينجا تشويق مي كني ؟

- صحبت كردن درباره اين موضوع چندان هم ساده نيست چراكه آنها هميشه در فوتبال خاص و ويژه بودند و هميشه به دنبال بازيكنان ويژه مي گردند . توصيه براي آمدن به اينجا ؟ فقط مي توانم بگويم كه پيوستن به رئال بهترين بصميمي بوده كه تا بحال گرفته ام . شكي نيست كه اوون فوتباليست خوبي است در هر تيمي در جهان كه باشد خيلي خوب بازي مي كند و تصورم اين است مكه اينجا هم بسيار آماده باشد .

* آيا فكر مي كني كه غيبت سالگادو و روبرتو كارلوس در تيم قابل توجه است ؟

- خوشحالم از اينكه سالگادو قراردادش را با رئال تمديد كرده . او يك مهره كليدي در گروه ماست و واقعاً حيف است اگر روبرتو كارلوس را از دست بدهيم . اميدوارم آنها حمايت خود را از تيم ادامه دهند ، اما ما هم تيم قدرتمند و پرتواني هستيم و بايد بتوانيم از پس موانع و مشكلات برآييم .

* اگر كوئيروز از تو بخواهد مي تواني در خط دفاعي هم تيم را همراهي كني ؟

- شخصاً دوست ندارم در اين پست بازي كنم ، اما اگر مربي از من بخواهد ، قطعاً اين كار را انجام خواهم داد . هر چند ترجيح مي دهم همچنان هافبك باقي بمانم .

* تو دوستاني در تيم ملي نروژ و هم در اسپانيا داري ؟ دوست داري كدام يك از تيم ها پيروز بشوند و به مرحله نهايي راه پيدا كنند ؟

- نمي خواهم به اين سوال جواب بدهم و فقط مي توانم بگويم اين بازي مي تواند بسيار حساس و مهم باشد چرا كه آنها براي حضور در يكي از مهمترين بازيهاي اروپا ، ( يوروكاپ ) مي خواهند شايستگي خود را به اثبات برسانند.
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت