وصیت نامه شهید جبار دهقانپورفراشاه

پدر عزيزم از من در باره آن كارها بايد من را ببخشيد وحلالم كنيد ديگر هر وقت به سر خاكم آمديد زياد ناراحت نشويد تا من شاد باشم از پسر خاله عزيزم مي خواهم كه سر خاكم دعاي كميل بخواند وپنج شب در خانه من دعاي كميل بخوانيد .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
خدمت خانواده عزيزم سلام عليكم اميدوارم كه بادلي گرم وشاد زندگي كنيد و صبرزياد داشته باشيد تا خداوند متعال مزد و اجر شما را بدهد و از شما خانواده عزيزم مي خواهم كه زندگي را ادامه بدهيد و باخواهرم فاطمه بهتر زندگي كنيد . فرزند

عزيزم درس زندگي را خوب ياد بدهيد و از عمو و حسين و حسن ميخواهم كه در درس و زندگي ؟؟؟ همسر عزيزم شما مي دانيد كه من خواب خود را ديده ام واين خواب اگر من به جبهه نمي آمدم خوب نبود اما هر چه شما كرديد و با فاطمه زندگي خوبي داشته باشيد تا من شما را در آخرت انشاالله ببينم و دوباره زندگي كنيم و حساب كار من همه شما مي دانيد هركس بوده است حساب او را بپردازيد و زمين ؟؟؟ را همه براي حاجي محسن بسازيد تا او همه سربازي براي امام زمان (عج) بفرستد پدر عزيزم از من در باره آن كارها بايد من را ببخشيد وحلالم كنيد ديگر هر وقت به سر خاكم آمديد زياد ناراحت نشويد تا من شاد باشم از پسر خاله عزيزم مي خواهم كه سر خاكم دعاي كميل بخواند وپنج شب در خانه من دعاي كميل بخوانيد . و از برادرم غفار مي خواهم كه به پدر كمك كند ديگر از همه دوستان قومان يك به يك سلام من را برسانيد پدر ومادر شما همسرم ميخواهم كه ؟؟؟ تا صبر و اجر شما زيادتر شود فرزند عزيزم سلام بزرگ مي رسانم كاري داريد بگوئيد ؟؟؟ تا شب بگوييد و درباره روزه همه كه در وصيت نامه گفته بودم مي خواهم قبول كنيد و من از همسرم بسيار بسيار راضي هستم و انشاء الله همسرم مرا مي بخشد و هر كس از من ناراحتي دارد مي بخشد و من سواد نداشته ام شما خوب بدانيد و اين وصيت نامه براي فرزند عزيزم يادگاري باشد .


والسلام

جبار دهقانپور فراشاه
منبع:فاتحان
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت