جامعه مدرسین و روحانیت مبارز در آینده ای نزدیک لیست واحدی را ارائه می دهند

ند حجت الاسلام سید محمد غروی گفت: بین جامعتین بر روی برخی کاندیداها اختلاف سلیقه ای وجود دارد که به زودی حل می شود و لیست واحدی را ارائه می دهیم. حجت الاسلام سید محمد غروی بیان اینکه اصولگرایان اراده خود را بر حضوری ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جامعه مدرسین و روحانیت مبارز در آینده ای نزدیک لیست واحدی را ارائه می دهند

حجت الاسلام سید محمد غروی گفت: بین جامعتین بر روی برخی کاندیداها اختلاف سلیقه ای وجود دارد که به زودی حل می شود و لیست واحدی را ارائه می دهیم.

حجت الاسلام سید محمد غروی بیان اینکه اصولگرایان اراده خود را بر حضوری همه جانبه در انتخابات آتی گذاشته اند، گفت: اختلاف سلیقه ای که در بین جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز در خصوص برخی کاندیداها وجود داشت در حال برطرف شدن است به گونه ای که جامعتین به زودی لیست واحدی را برای شرکت در انتخابات ارائه می کند.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اظهار داشت: در این جلسه گزارشی اجمالی از شانزدهمین اجلاس دوره سوم خبرگان رهبری ارائه شد و بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از افراد توانمند که از برجستگی علمی نیز برخوردار باشند در این دوره از انتخابات مجلس خبرگان تاکید شد. 

سخنگوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: همانگونه که در بیانات مقام معظم رهبری بر عدم تخریب تاکید شده است ما نیز بر آن مصر هستیم و در انتخابات آتی ملاحظات را در نظر خواهیم گرفت.

غروی در پایان در خصوص ائتلاف در بین اصلاح طلبان خاطرنشان کرد: اصلاح طلبانی که به مصالح انقلاب می اندیشند در انتخابات آتی به طور قطع به ائتلاف دست خواهند یافت.

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت