مرحله دوم دوره های آموزشی عمره دانشجویی پس از تعیین کاروان ها برگزار می شود

ود  مسئول ستاد عمره دانشجویی وزارت علوم، از برگزاری مرحله دوم دوره های آموزشی عمره دانشجویی پس از تعیین کاروان های دانشجویان خبر داد. پناه علی نیا، مسئول ستاد عمره دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و ف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مرحله دوم دوره های آموزشی عمره دانشجویی پس از تعیین کاروان ها برگزار می شود

 مسئول ستاد عمره دانشجویی وزارت علوم، از برگزاری مرحله دوم دوره های آموزشی عمره دانشجویی پس از تعیین کاروان های دانشجویان خبر داد.



پناه علی نیا، مسئول ستاد عمره دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مورد دوره های آموزشی ویژه دانشجویان معتمر گفت: تا کنون سه جلسه آموزشی عمومی ویژه کلیه دانشجویان عمره برپاشده است که از آن جمله می توان به دومین نشست آموزشی در دانشگاه علم و صنعت با حضور بیش از 700 دانشجو و سومین نشست آموزشی در دانشگاه تربیت مدرس با حضور بیش از 500 دانشجو اشاره نمود.

وی یادآور شد: چهارمین و آخرین جلسه آموزش های عمومی عمره دانشجویی روز چهارشنبه دهم خرداد ماه ویژه خواهران در دانشگاه الزهراء برگزار می شود و با برگزاری این جلسه مجموعه آموزش های عمومی به پایان یافته و نوبت به مرحله دوم آموزش های عمره دانشجویی در قالب کاروان ها می رسد.

مسئول ستاد عمره دانشجویی وزارت علوم، از برگزاری مرحله دوم دوره های آموزشی عمره دانشجویی پس از تعیین کاروان های دانشجویان خبر داد و افزود: این جلسات در قالب نشست های آموزشی 100نفره با حضور مدیر، معاون و روحانی کاروان در مراکز دانشگاهی استان تهران برگزار خواهد شد.

علی نیا از سایت اطلاع رسانی ستاد عمره دانشجویی به عنوان راه ارتباطی دقیق و به روز دانشجویان با ستاد عمره یاد کرد و افزود: دانشجویان از طریق پایگاه اطلاع رسانی www.labbayk.com می توانند آخرین اطلاعات و اخبار در مورد برنامه های عمره دانشجویی را دریافت نمایند.

وی از انتشار نشریه الرحیل ویژه عمره دانشجویی خبر داد و اظهار داشت: در این نشریه که اکثر مطالب آن را دانشجویان تهیه می کنند، سعی شده تا به شیوه آموزشی، دانشجویان با تاریخ و معارف مربوط به سرزمین وحی و مناسک آن آشنا و با اخبار، گزارش ها و مصاحبه ها از روند اجرایی امور آگاه شوند.

مسئول ستاد عمره دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یادآور شد: نشریه الرحیل با شمارگان 12 هزار نسخه به صورت دو هفته نامه منتشر و از طریق پست به آدرس دانشجویان زائر ارسال خواهد شد و دانشجویان می توانند از طریق آدرس alrahil@gmail.Com نظرات ، نوشته ها و خاطرات خود را برای این نشریه ارسال نمایند.

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت