فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه خواستار بهره‌گیری از علما برای ترویج اسلام شدند

ند  فرمانده سپاه و نماینده ولی فقیه در سپاه در پیام مشتركی تاكید كردند: باید از حضور علمای دین برای ترویج اسلام بهره‌گیری شود.   سرلشكر پاسدار صفوی فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت الاسلام وا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه خواستار بهره‌گیری از علما برای ترویج اسلام شدند

 فرمانده سپاه و نماینده ولی فقیه در سپاه در پیام مشتركی تاكید كردند: باید از حضور علمای دین برای ترویج اسلام بهره‌گیری شود.

  سرلشكر پاسدار صفوی فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام مشتركی به مناسبت 12 اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی ـ سیاسی سپاه، با گرامیداشت این روز، آورده‌اند: یاد خدا و انس با دعا و نماز و قرآن كریم بهترین نردبان كمال و مهم‌ترین وسیله معراج انسان به سوی حق است و باید جزئی از برنامه روزانه آحاد پاسداران عزیز قرار گیرد تا روح خود را در چشمه سار پربركت آن پاكیزه و مصفا سازند.
در ادامه این پیام با اشاره به نامگذاری امسال به نام پیامبر عظم (ص) از سوی مقام معظم رهبری آمده است: امسال فرصتی استثنایی است تا عموم مومنان بویژه پاسداران حكومت نبوی در عصر حاضر هر چه بیشتر با گوشه‌ای از عظمت و ابعاد وجودی آن حضرت كه مظهر جمال و كمال الهی است آشنا شوند و سیره عملی ایشان را در ابعاد فردی و اجتماعی نصب‌العین خود قرار دهند.
این پیام می‌افزاید: بدیهی است نقش فرماندهان و مدیران سپاه در این زمینه بسیار حساس و حائز اهمیت است و بایستی با برنامه‌ریزی، انسجام و هماهنگی كامل ضمن عمل به وظایف محوله در راه تقویت معرفت و معنویت پاسداران با تاسی به شخصیت بی‌نظیر رسول اكرم (ص) از هیچ كوششی دریغ ننمایند.
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاكید كردند: حضور علمای دین و روحانیت متعهد شیعه در سازمان سپاه فرصت مغتنم و امر مباركی است كه با ایجاد ظرفیت‌ها و زمینه‌های مناسب باید بیش از پیش برای ترویج و تبیین معارف اسلام ناب محمدی (ص) از محضر آنان بهره‌گیری شود.
در ادامه این بیانیه تصریح شده است: كلیه كاركنان عزیز سپاه با استفاده از فرصت مغتنم، آموزشهای عقیدتی سیاسی در سپاه و بستر مناسبی كه به منظور فراگیری معارف سعادت آموز اسلامی و انس با امور معنوی و عبادی فراهم گردیده است، انگیزه و تلاش خود را در این راستا مضاعف نمایند.

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت