انتشار ده میلیون نسخه کتاب توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

قم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سال های گذشته 2400 عنوان کتاب با تیراژ ده میلیون نسخه منتشر کرده است. به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در آستانه برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار ده میلیون نسخه کتاب توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سال های گذشته 2400 عنوان کتاب با تیراژ ده میلیون نسخه منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در آستانه برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب و سیزدهمین جشنواره مطبوعات برپائی این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای ارتباط و تعامل فرزانگان، فرهیختگان و صاحبان فکر و اندیشه در رفع نیازهای علمی، فرهنگی سیاسی و اجتماعی دانست.

حجت الاسلام گلزاده از انتشار 2400 عنوان کتاب با تیراژ ده میلیون نسخه توسط این دفتر در سال های گذشته خبر داد و افزود: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با انتشار 20 نشریه اعم از هفته نامه، ماهنامه و فصلنامه بزرگترین خانواده مطبوعاتی کشور محسوب می شود و در این جشنواره حضور فعال خواهد داشت.

وی حضور حوزه علمیه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را قابل توجه دانست و گفت: یکی از بزرگترین مراکز علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، حوزه علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است که در سالیان مختلف از میان ناشران متعدد به عنوان ناشر برگزیده سال انتخاب شده است.

بر اساس گزارش مرکز خبر حوزه، گلزاده با اشاره به فعالیت گسترده این دفتر در عرصه های علمی، آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی گفت: مرکز اسناد و مدارک علمی این دفتر، پروژه های علمی بزرگی را به اجراء درآورده که از جمله آنها به اصطلاح نامه جامع علوم اسلامی می توان اشاره کرد که از سوی کمیته نمایندگی یونسکو در ایران به عنوان اصطلاح نامه برتر جهان در زمینه علوم اسلامی شناخته شده است.

وی با اشاره به فعالیت این دفتر از جهت پاسخگوئی به نیازهای حوزه دین و تربیت نیروهای جهان و کار آمد، دانشگاه باقر العلوم (ع) را به عنوان یکی از موفق ترین دانشگاه های کشور جهت تربیت نیروی انسانی در بسیاری از رشته های علوم اسلامی دانست و افزود: رشته های مختلف تخصصی که با مجوز شورای عالی حوزه علمیه قم در دفتر تبلیغات تاسیس شده است می تواند جوانان فاضل، نواندیش و توانمندی را در تخصص های مختلف تربیت کند.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اضافه کرد: حوزه فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی یکی از فعالترین حوزه ها است که وجود 30 هزار پرونده تبلیغی از مبلغان روحانی جهت اعزام به مناطق مختلف و آموزش 7 هزار طلبه خواهر و برادر در ارتباط با تربیت کودکان و نوجوانان از عمده فعالیت های این واحد به شمار می آید.

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت