بیانیه جمعی از پژوهش‌گران جوان حوزه علمیه قم در مورد حمله تروریستی به بارگاه عسكریین (ع)

ع)   جمعی از پژوهش‌گران جوان حوزه علمیه قم درپی حمله تروریستی به بارگاه عسكریین (ع) با صدور اعلامیه ای تاكید كردند: هدف تروریست‌ها فرقه گرایی و ایجاد شكاف میان مردم یكپارچه عراق است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیانیه جمعی از پژوهش‌گران جوان حوزه علمیه قم در مورد حمله تروریستی به بارگاه عسكریین (ع)

  جمعی از پژوهش‌گران جوان حوزه علمیه قم درپی حمله تروریستی به بارگاه عسكریین (ع) با صدور اعلامیه ای تاكید كردند: هدف تروریست‌ها فرقه گرایی و ایجاد شكاف میان مردم یكپارچه عراق است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، جمعی از پژوهش‌گران جوان حوزه علمیه قم درپی حمله تروریستی به بارگاه عسكریین (ع) با صدور اعلامیه ای كه به رسا نمابر شد، ضمن محكوم كردن این اقدام اعلام كردند: امروز دشمنان اسلام و تشیع پس از توهین‌های مكرر خود به پیامبر اسلام (ص) در اروپا، بارگاه نورانی عسكریین (ع) را ویران و اندوه و ناراحتی میلیون‌ها مسلمان آزاده را فراهم كردند.
هدف تروریست‌ها با برپایی چنین حادثه‌ای فرقه گرایی و ایجاد شكاف میان مردم یكپارچه عراق است و امیدواریم با هوشیاری ملت عراق هدف تروریست‌ها نقش بر آب شود.
در این اطلاعیه تاكید شده است: ما جمعی از پژوهش‌گران جوان حوزه رفتار تروریست‌ها در منفجر كردن بارگاه عسكریین (ع) را محكوم می‌كنیم و امیدواریم دولت نوین عراق با برپا كنندگان چنین رخدادی به شدت برخورد كند؛ و مردم عراق خویشتندار باشند و همسو با مرجعیت گام بردارند.

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت