صفحه اقتصاد مقاومتی رونمایی شد

صفحه اینترنتی اقتصاد مقاومتی استانداری تهران، ظهر امروز توسط سید حسین هاشمی؛ استاندار تهران رونمایی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صفحه اقتصاد مقاومتی رونمایی شد

صفحه اینترنتی اقتصاد مقاومتی استانداری تهران، ظهر امروز توسط  سید حسین هاشمی؛ استاندار تهران رونمایی شد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

به گزارش تبیان، در آخرین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران که با حضور سید حسین هاشمی؛ استاندار تهران، نعمت الله ترکی؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و جمعی از مدیران و فرمانداران شهرستان های تهران برگزار شد، از صفحه ویژه اقتصاد مقاومتی که به همت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان طراحی شده است، به عنوان مهمترین دستاورد فرهنگی تبلیغی ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران، رونمایی شد.

در این برنامه، علی رضا مهدوی شاهرودی؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و مشاور استاندار تهران که ریاست ستاد فرهنگی و تبلیغی اقتصاد مقاومتی استان را نیز عهده دار است، ضمن تقدیر از موسسه تبیان در خصوص، طراحی و آماده سازی این صفحه اینترنتی، بر همکاری اعضای استانداری تهران در جهت بروزرسانی و پویایی این صفحه تاکید کرد.

در ادامه، محمدرضا سلطانی شیرازی؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موسسه تبیان که به عنوان نماینده این موسسه در جلسه حضور داشت، به تشریح ویژگی ها و قابلیت های صفحه ویژه اقتصاد مقاومتی پرداخت.

در خاتمه، از زحمات موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، در طراحی و راه اندازی صفحه اینترنتی اقتصاد مقاومتی تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

 

- تصاویر مراسم رونمایی از صفحه اقتصاد مقاومتی استانداری تهران

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت