همایش شیعه شناسی در قم برگزار می شود

ود  ضرورت و بایسته های شیعه شناسی، راهكارها و چالشها، عنوان همایشی است كه توسط مدرسه عالی امام خمینی(ره) در قم برگزار می شود.  جوادی دبیر علمی این همایش به اهداف برگزاری آن اشاره كرد و گفت: نظر به اهمیت و ضرورت پژوهش های ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایش شیعه شناسی در قم برگزار می شود

 ضرورت و بایسته های شیعه شناسی، راهكارها و چالشها، عنوان همایشی است كه توسط مدرسه عالی امام خمینی(ره) در قم برگزار می شود.

 جوادی دبیر علمی این همایش به اهداف برگزاری آن اشاره كرد و گفت: نظر به اهمیت و ضرورت پژوهش های بنیادین درباره شیعه و تاسیس رشته و كرسی شیعه شناسی در نظام آموزشی حوزه و دانشگاه، معاونت پژوهش مدرسه عالی امام خمینی (ره) این همایش را در 27 بهمن ماه سال جاری در تالار قدس برگزار می كند.
وی تشكیل میزگرد با حضور آقایان برنجكار، طارمی، بهمن پور و رفیعی را از جمله برنامه های این همایش ذكر كرد و ضمن دعوت از همه محققان و پژوهشگران برای مساعدت فكری برای برگزاری این همایش، هویت كلام شیعه، شیعه و عرفان، روشهای تفسیر در شیعه، ضرورت تعامل شیعه با دیگر مذاهب اسلامی،معرفی مراكز شیعه شناسی جهان،موانع رشد اندیشه شیعه، نقاط ضعف شیعه از نگاه غیر شیعه از عناوین و موضوعات فراخوان مقاله این همایش اعلام كرد.
گفتنی است، علاقمندان می توانند مقالات خود را تا تاریخ 1/9/1384 به نشانی دبیرخانه همایش واقع در قم، میدان جهاد، مدرسه عالی امام خمینی(ره) ، معاونت پژوهش ارسال كنند و یا برای كسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 7720913-0251 تماس حاصل نمایند.شبستان

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت