اینترنت رایگان به کاربران تبیان

شبکه اجتماعی موسسه تبیان به کاربران تائید نهایی خود سرویس اینترنت ADSL پرسرعت به صورت رایگان ارائه می هد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اینترنت رایگان به کاربران تبیان

شبکه اجتماعی موسسه تبیان به کاربران تائید نهایی خود سرویس اینترنت ADSL پرسرعت به صورت رایگان ارائه می هد.

به گزارش روابط عمومی، بر اساس تفاهم صورت‌گرفته بین موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان و شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت در سراسر کشور، در نظر است به کاربران تأیید نهایی شبکه اجتماعی تبیان، اینترنت پرسرعت رایگان به مدت 4 ماه (120 روز) اعطا شود.

موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان به عنوان یکی از پربازدیدترین سایت‌های اینترنتی کشور، همواره سعی داشته است تا دسترسی کاربران خود به فضای مجازی را تسهیل نماید، به‌گونه‌ای که در سال‌های متمادی، اینترنت dial-up را در اختیار کاربران خود قرار می‌داد و هم‌اکنون با توجه به نیاز کاربران برای دسترسی به اینترنت سریع‌تر و مناسب‌تر، اینترنت پرسرعت رایگان ADSL را برای کاربران تأیید نهایی خود، به ارمغان می‌آورد.

شرایط اینترنت پرسرعت رایگان:
- در مرحله نخست این طرح، 1000 کاربر تأیید نهایی در شبکه اجتماعی تبیان، می‌توانند از اینترنت پرسرعت آسیاتک استفاده کنند. در صورتی که تاکنون عضویت شما در سایت تبیان تأیید نهایی نشده است، و یا اگر هنوز در جمع کاربران سایت تبیان قرار نگرفته‌اید، از طریق لینک زیر عضو سایت شده و یا اطلاعات عضویت خود را تکمیل نمایید:
http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=221719
راهنمای عضویت در سایت تبیان، از طریق لینک زیر در دسترس شما قرار گرفته است:
http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=99882
همچنین برای اطلاع از نوع عضویت خود می‌توانید به صفحه تبیان من (لینک زیر) مراجعه نمایید:
http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=250323

- اولویت استفاده از اینترنت پرسرعت رایگان آسیاتک، با آن‌دسته از کاربران تأیید نهایی است که زودتر ثبت نام کنند.

- مدت زمان بسته اینترنت پرسرعت آسیاتک در این طرح، 4 ماه (120 روز) و با سرعت 10 مگابایت برثانیه است.

- حجم ترافیک اختصاص یافته به این طرح، 4 گیگابایت روزانه (برای استفاده در 120 روز) و 96 گیگابایت هدیه است. زمان استفاده از حجم ترافیک هدیه، هر روز از ساعت 6:20 لغایت 8 صبح و به مدت 100 دقیقه است.

- کاربران تأیید نهایی در هنگام خرید بسته اینترنتی از سایت آسیاتک، از پین کدهای اختصاص یافته به این طرح استفاده می‌کنند. پین کدها از طریق شبکه اجتماعی تبیان در اختیار کاربران تأیید نهایی و متقاضی قرار خواهد گرفت. شرکت آسیاتک نیز به منظور سهولت در انجام کار، امکان ثبت نام تلفنی اشتراک ADSL را فراهم کرده است.

- لازم است کاربران تأیید نهایی متقاضی دریافت اینترنت پرسرعت رایگان آسیاتک، پیش از ثبت نام در این طرح، با مراجعه به صفحه اصلی سایت آسیاتک http://www.asiatech.ir ، از امکان بررسی پوشش خدمات ADSL2 در محل سکونت خود مطلع شوند و در صورت فراهم بودن این امکان، اقدام به ثبت نام نمایند.

- کاربران متقاضی می‌بایست پس از تکمیل مدارک خود و تأیید نهایی شدن، درخواست دریافت اینترنت رایگان را به همراه شناسه کاربری خود در سایت تبیان، شماره تلفن ثابت مورد نظر (به همراه کد شهر) برای استفاده از اینترنت رایگان آسیاتک (به‌منظور بررسی پوشش اینترنتی آسیاتک در محل مورد نظر) و همچنین شماره تلفن همراه خود را برای پیگیری روند ثبت نام، به رایانامه (e-mail) شبکه اجتماعی تبیان به آدرس socialnetwork@tebyan.com ارسال نمایند. پین کدها از همین طریق به کاربران متقاضی تحویل داده خواهد شد.

- هزینه مودم ADSL به عهده مشترک است و شرکت آسیاتک، فقط سرویس اینترنتی طرح را ارائه می‌نماید.

- ارائه خدمات پشتیبانی و راهنمایی تلفنی رایگان برابر استانداردهای موجود در خدمات ADSL برای دارندگان پین کدها فراهم است. ارائه خدمات اضافی نظیر حضور کارشناس در محل، مستلزم پرداخت هزینه آن خدمات (شامل مبلغ 9500 تومان به علاوه 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده) از سوی مشترک است.

- طرح اینترنت پرسرعت رایگان، متعلق به مشترکین جدید شرکت آسیاتک است و کاربرانی که از گذشته مشترک این شرکت هستند، امکان استفاده از این طرح را ندارند.

- در صورت نیاز به پرسش هرگونه سوال فنی، می‌توانید به سایت شرکت آسیاتک به نشانی http://www.asiatech.ir مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 1544 در سراسر کشور، بدون نیاز به کد و با هزینه تلفن داخل شهری تماس بگیرید.

 

 

 

تنظیم: هومن بهلولی

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت