تعامل دوسویه روابط عمومی ها و خبرنگاران یك اصل مهم در اطلاع رسانی است

محمدتقی سوخت سرایی روز پنجشنبه در جلسه مشترك مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای این شهرستان و خبرنگاران، گفت: در سایه تعامل و همكاری دو سویه این دو قشر، اخبار و وقایع به موقع در اختیار افكار عمومی قرار می گیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرماندار رامیان:

تعامل دوسویه روابط عمومی ها و خبرنگاران یك اصل مهم دراطلاع رسانی است 

محمدتقی سوخت سرایی روز پنجشنبه در جلسه مشترك مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای این شهرستان و خبرنگاران، گفت: در سایه تعامل و همكاری دو سویه این دو قشر، اخبار و وقایع به موقع در اختیار افكار عمومی قرار می گیرد.

وی، صداقت و شفافیت در اطلاع رسانی را مهم ترین وظیفه مسئولان روابط عمومی ها و نیز خبرنگاران دانست و افزود: انتقادهای تخریبی و یا سیاه نمایی برخی مسائل و مشكلات به دور از شأن و منزلت حرفه خبرنگاری در جامعه اسلامی است.

سوخت سرایی هم چنین با تأكید بر ضرورت وجود یك نفر در ادارات و نهادهای این شهرستان در پست روابط عمومی، اضافه كرد: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی مردم و اداره خود باید باشد و برای تحقق این مهم می توانند از ظرفیت خبرنگاران استفاده كنند.

وی، داشتن سایت اطلاع رسانی از سوی ادارات و نیز رعایت خوش خلقی و برخورد مناسب با مردم از سوی روابط عمومی ها را امری مهم دانست و تصریح كرد: در دنیای امروز ارتباطات باید اخبار و فعالیت های یك اداره در كمترین زمان در اختیار مردم قرار گیرد.

فرماندار رامیان هم چنین با اشاره به مشكلات جامعه خبرنگاران این شهرستان، بر لزوم پیگیری بیمه خبرنگاران و نیز رفع مشكلات صنفی آنان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان تأكید كرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان نیز در این جلسه گفت: روابط عمومی ها باید نگاه ویژه ای به امر اطلاع رسانی داشته باشند زیرا اطلاع رسانی به مردم از مهم ترین وظایف آنان است.

حسین منتظری هم چنین با تأكید بر ضرورت رفع مشكلات اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی ادارات و نهادهای این شهرستان، افزود: روابط عمومی ها باید از ظرفیت همه رسانه ها اعم از صدا و سیما و سایر رسانه های مكتوب سراسری و استانی استفاده نمایند.

در این جلسه هم چنین برخی مسئولان روابط عمومی ادارات و چند تن از خبرنگاران نیز ضمن بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود، بر لزوم همكاری متقابل با یكدیگر تأكید كردند.

شهرستان رامیان با حدود 90 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

 

 

تنظیم: هومن بهلولی

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت