رجیستری ویندوز (تغییر رنگActive Desktop درحالت Safe Mode)

Troudleshooting < Windows تغییر رنگ Active Desktop درحالت Safe Mode(در ویندوز98/ME/2000/XP) از این تنظیمات برای تغییر تصویر و صفحات وبی استفاده می شود که هنگامی که Active Desktop بواسطه وجود یک ایراد در سیس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تغییر رنگActive Desktop درحالت Safe Mode(در ویندوز98/ME/2000/XP)

از این تنظیمات برای تغییر تصویر و صفحات وبی استفاده می شود که هنگامی که Active Desktop بواسطه وجود یک ایراد در سیستم غیر فعال شده است نشان داده می شود .
اطلاعات پوشه فونت را به یک پوشه خالی منتقل کنید .با باز کردن پوشه Fonts ، انتخاب تمامی فونت ها و کپی و سپسPaste کردن آنها به یک پوشه جدید .
رجیستری را باز کنید. و مطابق با نوع سیستم عامل خود ، کلید زیر را در آن بیابید .
یک مقدار String با نام "Wallpaper" ایجاد کرده و مقدار آن را مطابق مقادیر زیر تعیین کنید .
از رجیستری خارج شوید. برای اعمال تغییرات ممکن است نیاز به راه اندازی مجدد و یا Logoffسیستم خود داشته باشید .

کلید را انتخاب کرده و سپس Delete را فشار دهید .وقتی کلید فوق را حذف کردید با انتخاب Edit -> New -> Key یک کلید جدید دیگر با نام[Fonts] جایگزین آن کنید.
سپس کامپیوتر را مجددا راه اندازی کرده و فونت ها را از طریق باز کردن پوشهControl panelsو دوبار کلیک سریع در پوشهFonts و از منوی فایل گزینه "...Install New Fonts"" را انتخاب کنید و مسیر دسترسی به فایل های فونتی که از قبل به پوشه موقتی تان کپی شده بودند  را بدهید تا  فونت ها یتان نصب شوند .

Windows 95

[HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Fonts]

Windows NT

[HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows NT/CurrentVersion/Fonts]

توجه :

تغییر در رجیستری می تواند سبب ایجاد مشکلات جدی در ویندوز شود و حتی در برخی مواقع کاربران را وادار به نصب مجدد سیستم عامل می کند.
از این رو به شما کاربر محترم توصیه می کنیمدر صورتی که از توانایی و تجربه لازم و نیز اطلاعات کافی در خصوص ویندوز برخوردارنیستید، حتی الامکان از بکار بردن این دستورات خودداری نمائید. شایان ذکر است که ما هیچ تعهدی نسبت به رفع مشکلات حاصله نخواهیم داشت.

مطالب مرتبط مجموعه : آموزش آفيس
آخرین مطالب سایت