تابستان داغ با سه مجموعه جديد گرمتر مي‌شود

مجموعه‌هاي نابرده رنج، سراب، اينجا تهران است ايام تابستان مهمان خانه‌هاي مخاطبان تلويزيون مي‌شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تابستان داغ با سه مجموعه جديد گرمتر مي‌شود


مجموعه‌هاي "نابرده رنج"، "سراب"، "اينجا تهران است" ايام تابستان مهمان خانه‌هاي مخاطبان تلويزيون مي‌شوند.


سه مجموعه جديد امسال و به سنت سال‌هاي قبل تلويزيون با شروع فصل گرما روي آنتن شبکه‌هاي مختلف مي‌روند، پخش مجموعه "نابرده رنج" به کارگرداني عليرضا بذرافشان از 28 خردادماه ساعت 23 شروع مي‌شود. شبکه سه در حالي ميزبان اين مجموعه مي‌شود که مجموعه "ساختمان پزشکان" را هم روي آنتن دارد.

عليرضا بذرافشان يکي از موفق‌ترين نويسنده‌هاي مجموعه‌هاي تلويزيوني در سال‌هاي اخير بوده که با "نابرده رنج" براي اولين بار يک مجموعه کارگرداني کرده، او پيشتر چند تله فيلم کارگرداني کرده بود. قصه "نابرده رنج" در دهه 60 و بخش‌هايي از آن در جبهه روايت مي‌شود. کامبيز ديرباز بازيگر نقش اصلي است و مجموعه حال و هوايي طنز آميز دارد.سام درخشاني، سياوش طهمورث، ميلاد کيمرام، ثريا قاسمي، مينا جعفرزاده، سحر دولتشاهي، صدرالدين حجازي، محمود رضايي از بازيگران اين مجموعه تلويزيوني هستند. با توجه به حال و هواي قصه و بخش‌هايي از آن که روي آنتن رفته به نظر مي‌رسد "نابرده رنج" مي‌تواند در جذب مخاطب موفق باشد، هر چند نامي نامانوس و دوست نداشتني دارد!

مجموعه "ساختمان پزشکان" به کارگرداني سروش صحت که اين روزها يکي از مجموعه‌هاي پربيننده تلويزيون است هم در تابستان در کنار سه مجموعه جديد روي آنتن مي‌رود، "ساختمان پزشکان" را از همين حالا مي‌توان رقيبي جدي براي ديگر مجموعه‌هاي تابستاني دانست، زمان پخش مناسب يکي از عواملي است که مي‌تواند به پرمخاطب شدن "ساختمان پزشکان" کمک کند.مجموعه تلويزيوني "سراب" به کارگرداني حسين سهيلي‌زاده يکي ديگر از مجموعه‌هاي تابستاني سال 90 است که از ششم تيرماه روي آنتن مي‌رود، سهيلي‌زاده مانند سيروس مقدم يکي از پرکارترين مجموعه‌سازان تلويزيون در اين سال‌ها است و سهم او از آنتن شب‌هاي گرم تابستان است. او که پيشتر مجموعه‌هاي "ترانه‌ مادري" و "دلنوازان" را روي آنتن داشته امسال با "سراب" پاي به رقابت تابستاني مي‌گذارد، در مجموعه "سراب" حسن جوهرچي، علي زندي، الکساندر کوانجي، محمد مختاري، حميدرضا محمدي، حديث ميراميني، پندار اکبري، هاله ميرهادي، سولماز حصاري، فرهاد صفاخو، آرش تاج، بهشاد چنگيزي، طناز محمدپور، سپيده صباغ، سارا کهربايي و... بازي کردند.

عليرضا بذرافشان يکي از موفق‌ترين نويسنده‌هاي مجموعه‌هاي تلويزيوني در سال‌هاي اخير بوده که با "نابرده رنج" براي اولين بار يک مجموعه کارگرداني کرده، او پيشتر چند تله فيلم کارگرداني کرده بود

داستان اين مجموعه درباره حميد دانشجوي ممتاز رشته برق در يکي از دانشگاه‌هاي معتبر است که با تعدادي از دوستانش روي يک پروژه علمي مهم تحقيق مي‌کنند. با وجود آنکه اين پروژه علمي مهم و بسيار قابل ملاحظه است، اما تعدادي از مسئولان آنچنان که بايد حميد و دوستانش را حمايت نمي‌کنند...

"سراب" از شبکه يک و به جاي مجموعه "توطئه فاميلي" به کارگرداني رامبد جوان روي آنتن مي‌رود، مجموعه‌هاي قبلي سهيلي‌زاده از شبکه سه پخش مي‌شدند و اين جالب است که وي به شبکه سراسري آمده که مي‌تواند روي ميزان مخاطبانش تاثير بگذارد. مجموعه "اينجا تهران است" به کارگرداني آرش معيريان به گفته سايت اين شبکه از 30 تيرماه روي آنتن شبکه تهران مي‌رود، معيريان که با فيلم‌هاي پرفروشش به ياد مي‌آيد در اولين تجربه کارگرداني‌اش در حوزه مجموعه سازي به سراغ قصه‌اي اجتماعي رفته است.

رويا نونهالي، نسرين مقانلو، ليلا بلوکات، فتحعلي اويسي، ژاله علو، ساعد هدايتي، اميرکاوه آهنين‏جان، مهتاج نجومي، مهدي سلوکي، مجتبي رجبي، آزاده رياضي، مهرنوش الفتي، امير کاظمي، مهران رجبي، حسين فلاح، شقايق نوروزي، رهام تدريسي، کتايون اويسي، علي اويسي، طيبه محمدزاده، عليرضا شهيري، مليسا دولت‎خواه و اکرم محمدي، محمد صادقي در اين مجموعه بازي کردند.

اين سريال ماجراي زندگي سه زن به نام‌هاي نازنين، آتوسا و افسانه است که در مجتمعي زندگي مي‌کنند و اتفاقاتي شرايط زندگي آنان را تحت‌الشعاع قرار مي‌دهد. "اينجا تهران است" زنانه‌ترين مجموعه تابستان 90 است. پيش از شروع پخش اين مجموعه که سه روز در هفته روي آنتن مي‌رود، نمايش مجموعه "زمين انسان‌ها" به کارگرداني ابوالحسن داودي ادامه پيدا مي‌کند.

بخش سينما و تلويزيون تبيان


منبع:همشهري

مطالب مرتبط مجموعه : اخبار سال 1389
آخرین مطالب سایت