بمب صهيونيستي وکودکان ايراني

آيا اختصاص آنتن رسانه ي ملي به تبليغ يک اسطوره توراتي- صهيونيستي (انيميشن اِستر) براي کودکان مسلمان ايراني را بايد به حساب توطئه اي جهت خدشه دار نمودن افکار عمومي و بالاخص کودکان و نوجوانان محسوب کرد ؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بمب صهيونيستي وکودکان ايراني


آيا اختصاص آنتن رسانه ي ملي به تبليغ يک اسطوره توراتي- صهيونيستي (انيميشن اِستر) براي کودکان مسلمان ايراني را بايد به حساب توطئه اي جهت خدشه دار نمودن افکار عمومي و بالاخص کودکان و نوجوانان محسوب کرد ؟


کودکان و نوجوانان هر کشور ، سرمايه هاي آتي يک مملکت محسوب شده و از ارزش خاصي برخوردار مي باشند، زيرا آينده ي يک کشور از نظر ابعاد مختلفِ سياسي ، اجتماعي ، فرهنگي ، نظامي ، عقيدتي و ... به دست نسل ديروز رقم خواهد خورد از اين روي ، اگر قرار بر صعود يا سقوط يک نظام باشد اولين اولويت کاري مانور بر افکار و عقايد اين طيف سِني مي باشد .

کشور جمهوري اسلامي ايران از دير باز با دشمنان خارجي و داخلي دست به گريبان بوده و با توجه به ناکامي دشمنان در جنگ هاي نظامي و روي کار آمدن پروژه ي جنگ نرم اين جريان از حساسيت خاصي برخوردار گشته است که امروزه سرعت و پيچيدگي اين جنگ (جنگ نرم Soft War ) بيش از پيش گشته . (بايد توجه داشت که هدف اصلي و عمده قربانيان اين پروژه کودکان و نوجوانان مي باشند .)

امروزه بر همگان آشکار شده است که اَبَر دشمن کشور ايران پس از وقوع انقلاب اسلامي آمريکا و اسرائيل محسوب مي شوند و بيشترين و سهمگين ترين ضربه ها را به طرق مختلف بر اين کشور وارد کرده اند ، اين دو کشور با در دستور کار قرار دادن اصول و ارکان جنگ نرم و اِعمال آن ها قصد ريشه کن سازي عقايد مذهبي و افکار کودکان و نوجوان امروز را به جهت براندازي فردا دارند که حقيقتأ در اين مسير پيشروي هاي چشمگيري داشته اند زيرا بيشترين صحنه ي پياده سازي طرح هاي جنگ نرمي ، رسانه مي باشند که اکثر مخاطبين آن ها را کودکان و نوجوانان تشکيل مي دهند .

در اين راستا نمي توان نفوذ اين دشمنان را به رسانه ي ملي انکار نمود زيرا هر روز شاهد گريزي به جريانات اسرائيلي در اين رسانه هستيم از جمله : تبليغات مربوط به محصولات شرکت هاي اسرائيلي ، پخش کارتون هاي ساخت کمپاني هاي اسرائيل ، پخش موسيقي سرود ملي اسرائيل و ... ؛ در اين ميان پخش انيميشن هاي صهيونيستي تعجب آفرين گشته زيرا اخيرا رسانه ي ملي يکي از محصولات اسرائيل-آمريکايي با نام "استر" را که مضموني ايران ستيزانه داشت به نمايش گذاشت .

انيميشن "استر" که قسمت چهاردهم از سري انيميشن 46 قسمتي "داستان سبزيجات" است ، در آمريکا و با تم مسيحي- يهودي براي کودکان توليد شده است .

اختصاص آنتن رسانه ي ملي به تبليغ يک اسطوره توراتي- صهيونيستي براي کودکان مسلمان ايراني را يا بايد به حساب فقدان روش مندي گزينش و پخش برنامه ها در رسانه ي ملي و عدم استفاده از کارشناسان اين حوزه دانست

صراحت داستان انيميشن استر ، نام کاراکترها ، روند داستان ، ترانه اي که بر اساس ملودي سرود ملي اسرائيل در جاي جاي انيميشن از زبان استر خوانده مي شود و بسياري از ديگر نشانه ها ، تنها يک تصور را به ذهن ها متبادر مي کند : مکانيزم انتخاب برنامه هاي خارجي در رسانه ملي به اندازه اي ناتوان و ناکارآمد است که گروهي مي توانند چنين اثر تماماً صهيونيستي را در برابر ديد مخاطبان کودک ايراني قرار دهند.

اين در حالي است که اسطوره و انيميشن اِستر نه تنها يک انيميش صهيونيستي- توراتي بلکه اساساً يک انيميشن ضد ايراني است ؛ در اين انيميشن "هيمن" نمادي از ايرانيان است که در داستان توراتي استر با يهوديان عناد دارد.  حادثه ي "پوريم" يا ايراني کُشي که هر ساله سالروز آن توسط يهوديان جشن گرفته مي شود جان مايه ي داستان استر مي باشد و اکنون اين داستان از رسانه ي ملي جمهوري اسلامي ايران براي کودکان شيعه ي ايراني پخش شده است .

دراين انيميشن به وضوح مشاهده مي شود که اسطوره ي داستان (استر) در کاخ خود در ليواني با نقوشي از خط ميخي نوشابه مي خورد و خانم استر روي فرشي با نقوش ايراني  راه مي رود ؛ ديگر شکي نمي ماند که اينجا ايران و اين شخصيت ابله سبزه که روي گونه اش زگيل دارد خشايار شاه است .

اختصاص آنتن رسانه ي ملي به تبليغ يک اسطوره توراتي- صهيونيستي براي کودکان مسلمان ايراني را يا بايد به حساب فقدان روش مندي گزينش و پخش برنامه ها در رسانه ي ملي و عدم استفاده از کارشناسان اين حوزه دانست و يا به توطئه اي جهت خدشه دار نمودن افکار عمومي و بالاخص کودکان و نوجوانان قائل شد .

البته بايد توجه داشت که اين اولين باري نبوده که رسانه ي ملي به پخش برنامه ها و انيميشن هاي اسرائيلي و يا آمريکايي پرداخته زيرا پيش از اين نيز به وفور شاهد به نمايش درآمدن توليدات شرکت وال ديزني بوده ايم ، نکته اين جاست که از صد درصد توليداتي که در جهان براي کودک و نوجوان انجام مي شود ، 80 درصد انيميشن و 20 درصد فيلم است که بيش از نيمي از اين توليدات محصول شرکت ديزني و با مضاميني اسلام هراسانه و ايران ستيزانه مي باشند .

بنا براين مشاهده مي کنيم که موج عظيمي از برنامه ها با هدف تخريب و تحريف افکار عمومي کشورهاي مسلمان و بالاخص ايران ، در حال پيشروي هستند که اين جريان حاکي از برنامه ريزي ميکرو طبقه بندي رژيم صهيونيستي با الهام از پروتکل هاي زعماي صهيون مي باشد تا آن ها روز به روز به هدف اصلي ، که همان حکومت جهاني است نزديک تر سازد و ما نيز با پخش و به نمايش درآوردن توليدات اين رژيم ، خواسته و ناخواسته در اين مسير به تبليغ پرداخته ايم.

فرآوري :آزاده مرني

بخش ارتباطات تبيان


منابع: رجانيوز/ پايگاه وعده صادق

 

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت