استقبال 5 هزار نفري از قلعه نويي

فرودگاه تبريز عصر جمعه در يکي از کم سابقه ترين روزهايي که به خود ديده است شاهد حضور بيش از پنج هزار هوادار متعصب تراکتورسازي براي استقبال از امير قلعه نويي ‌سرمربي جديد اين تيم بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقبال 5 هزار نفري از قلعه نويي


فرودگاه تبريز عصر جمعه در يکي از کم سابقه ترين روزهايي که به خود ديده است شاهد حضور بيش از پنج هزار هوادار متعصب تراکتورسازي براي استقبال از امير قلعه نويي ‌سرمربي جديد اين تيم بود.


حضور بيش از پنج هزار علاقمند و هوادار تراکتورسازي تبريز در فرودگاه اين شهر به منظور استقبال از امير قلعه نوعي ترافيک سنگيني در اين منطقه از شهر ايجاد  و عبور و مرور را سخت کرد.

ازدحام جمعيت و شلوغي به حدي خارج از تصور بود که برنامه هاي از پيش تعيين شده براي برگزاري مراسم استقبال از قلعه نوعي با ناهماهنگي مواجه شد.

به دليل بي برنامگي و ناهماهنگي هاي ايجاد شده به خبرنگاران اجازه مصاحبه داده نشد و از سوي ديگر نيز مسئولان مجبور شدند براي جلوگيري از هرج و مرج، قلعه نوعي را از فرودگاه به سوي باشگاه، ‌جاييکه قرار است سرمربي جديد در يک کنفرانس مطبوعاتي شرکت کند، منتقل سازند.

امير قلعه نوعي نيز که گويا تصور چنين استقبالي را نداشت، از سيل علاقمندان و ازدحام جمعيت شوکه به نظر مي آمد.

سرمربي جديد تراکتورسازان در سخناني کوتاه، درحاليکه با اصرار مسئولان براي حرکت به سمت باشگاه مواجه بود گفت: اميدوارم با زحمات مجموعه باشگاه و تيم، پاسخگوي محبت ها و انتظارات اين علاقمندان باشم.

وي افزود: من از فصل گذشته و بازي برگشت تراکتورسازي با سپاهان خاطرات خوشي دارم و امروز هم تحت تاثير حضور اين هواداران در فرودگاه و مسير باشگاه قرار گرفتم. با مشاهده محبت هواداران تراکتورسازي، احساس جواني کردم و احساس کردم که دوباره مي توانم فوتبال بازي کنم

قلعه نوعي تاکيد کرد: با حمايت تماشاگران هميشه متعصب و حامي تراکتور به طور قطع تيمي کيفي مي سازيم تا جوابگوي خواست آنها که همانا صعود به آسيا است باشيم.

وي در عين حال لازمه موفقيت تراکتور در فصل آتي ليگ برتر را "يکي بودن" خواند و افزود: موفقيت تيم با فرد نيست و بايد مجموعه مديريت، کادر فني، بازيکنان و تماشاگران همدل و متحد در راه توفيق اين مجموعه همدل و يکرنگ باشند.

قلعه نويي: تيمي شايسته هواداران مي سازيم

سرمربي جديد تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز با بيان اينکه از استقبال پرشور هواداران تراکتورسازي در فرودگاه احساس جواني کرده است، گفت: با شور و شعفي که در بين هواداران ديدم، احساس کردم مي توانم دوباره فوتبال بازي کنم.

امير قلعه نويي شامگاه جمعه پس از طي مسافت فرودگاه تبريز تا باشگاه تراکتور سازي که همراه با اسکورت و تشويق حدود پنج هزار هوادار اين تيم صورت پذيرفت، در نشست مطبوعاتي افزود: امروز صحنه‌هاي قشنگي را شاهد بودم و شور و شعف هواداران تيم تراکتورسازي من را شوکه کرد و تمرکزم را از دست دادم.

امير قلعه نويي ضمن خودداري از بيان ميزان مبلغ قراردادش با باشگاه تراکتورسازي، خود را يک مربي مشاوره‌اي معرفي کرد و گفت: من يک مربي هستم که به مشاوره با همکارانم اعتقاد دارم و با رسانه‌ها نيز ارتباطي خوب دارم.

احساس کردم دوباره مي توانم فوتبال بازي کنم

وي افزود: من از فصل گذشته و بازي برگشت تراکتورسازي با سپاهان خاطرات خوشي دارم و امروز هم تحت تاثير حضور اين هواداران در فرودگاه و مسير باشگاه قرار گرفتم. با مشاهده محبت هواداران تراکتورسازي، احساس جواني کردم و احساس کردم که دوباره مي توانم فوتبال بازي کنم که اميدوارم اين حس خوب خود را به بازيکنان تيم تزريق کنم.

تراکتور بازيکنان هجومي مي خواهد

وي در اين نشست در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص جذب بازيکنان جديد و همچنين نفراتي که در فهرست فروش باشگاه قرار دارند، اظهار داشت: از چند روز پيش مسئولان باشگاه بنا به خواسته من سه بازيکن جذب کرده‌اند. سه سهميه ليگ برتري باقي مانده نيز بازيکناني با کيفيت و هجومي خواهند بود.

هواداران بازي تهاجمي از تراکتورسازي مي خواهند

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز خاطر نشان کرد: فصل گذشته تراکتورسازي بهترين خط دفاعي ليگ را از آن خود کرده بود. براين اساس من بايد بازيکناني جذب کنم که در 50 متر رو به جلو تيم تراکتورسازي به کار گرفته شوند. اين خواسته هواداران نيز هست چون آنها هم بازي تهاجمي از تيم مي خواهند.

قلعه نويي تصريح کرد: در مورد بازيکناني هم که در فهرست فروش باشگاه قرار دارند بهتر است که فعلا اسمي از کسي نبرم و البته بايد بگويم که ما ابتدا بايد بازيکنان مورد نظر خود را جذب کنيم و سپس در ارتباط با بازيکنان مازاد تصميم بگيريم.

مربي بايد حرف خود را در مستطيل سبز بزند

سرمربي تراکتورسازان در ادامه با بيان اينکه از هم اکنون هيچ قولي مبني بر تحقق خواسته‌هاي هواداران نمي دهد، تصريح کرد: من تاکنون در هر تيمي کار کرده‌ام، هيچ قولي مبني بر موفقيت آن تيم نداده‌ام، چرا که معتقدم مربي بايد حرف خود را در بازي و در مستطيل سبز بزند.

امير قلعه نويي ضمن خودداري از بيان ميزان مبلغ قراردادش با باشگاه تراکتورسازي، خود را يک مربي مشاوره‌اي معرفي کرد و گفت: من يک مربي هستم که به مشاوره با همکارانم اعتقاد دارم و با رسانه‌ها نيز ارتباطي خوب دارم.

مربي که قول مي دهد کاسب است

وي اضافه کرد: هر مربي که قول قهرماني يا آسيايي کردن تراکتورسازي را مي دهد، من حاضرم به عنوان دستيار با او کار کنم. مربياني که هميشه قول موفقيت مي دهند به نظر من بايد آنها را " کاسب " اطلاق کرد نه مربي؛ چون اين مربيان سه، چهار ماهي را در يک تيم سپري مي کنند و بعد با دادن وعده و قول، به تيم ديگري مي روند و پول مي گيرند.

مربي مشاوره‌اي هستم

امير قلعه نويي ضمن خودداري از بيان ميزان مبلغ قراردادش با باشگاه تراکتورسازي، خود را يک مربي مشاوره‌اي معرفي کرد و گفت: من يک مربي هستم که به مشاوره با همکارانم اعتقاد دارم و با رسانه‌ها نيز ارتباطي خوب دارم. ارزش و احترام خاصي براي اصحاب رسانه قائلم و حتي اگر لازم باشد با خبرنگاران جلسه هم برگزار مي کنم.

کرار را برگردانيد

وي با تاکيد بر اين نکته که در جذب بازيکن هرگز خودش مستقيما با بازيکنان مذاکره نمي کند، در خصوص تلاش باشگاه جهت بازگرداندن بازيکناني نظير جاسم کرار، محمد نصرتي و حفظ آندرانيک تيموريان اظهار داشت: من معتقدم که ابتدا بايد بازيکنان مثمرثمر فصل قبل را حفظ کنيم و سپس به دنبال بازيکنان جديد باشيم، زيرا بازيکن جديد زمان مي برد تا با جو تيم آشنا شود و همچنين خريد يک بازيکن جديد، يکي از سهميه‌هاي ما را پر مي کند. براين اساس باشگاه بايد براي حفظ مهره‌هاي فصل قبل تيم تلاش کند.

وي افزود: من از فصل گذشته و بازي برگشت تراکتورسازي با سپاهان خاطرات خوشي دارم و امروز هم تحت تاثير حضور اين هواداران در فرودگاه و مسير باشگاه قرار گرفتم. با مشاهده محبت هواداران تراکتورسازي، احساس جواني کردم و احساس کردم که دوباره مي توانم فوتبال بازي کنم

تيمي شايسته هواداران مي سازيم

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي با اشاره به بومي بودن چند تن از اعضاي کادر فني، جذب بازيکن بومي را خارج از برنامه اصلي خود دانست و گفت: مطمئنا هواداران تراکتورسازي و مسئولان باشگاه به دنبال داشتن تيمي قدرتمند و منسجم هستند و برنامه اصلي ما نيز اين است که تيمي خوب در حد و اندازه‌هاي نام تراکتورسازي و شايسته اين هواداران بسازيم و نتايج درخشاني کسب کنيم.

وي يادآور شد: البته من منکر جذب استعدادهاي فوتبال آذربايجان نيستم و در صورت مشاهده بازيکني از رده‌هاي پايه که بتواند در تيم بزرگسالان پيشرفت کند، حتما آن بازيکن را به تمرينات تيم بزرگسالان دعوت خواهم کرد.

تراکتوسازي بهتر مي شود اگر حيدري را جذب کنيم

قلعه نويي در پايان ضمن خودداري از اظهارنظر در خصوص گفته‌هاي اخير دختر مرحوم حجازي، در ارتباط با جذب خسرو حيدري نيز خاطر نشان ساخت: خسرو بازيکن خوبي است و من با او کار کرده‌ام و بهتر مي شود اگر باشگاه او را جذب کند.

امير قلعه نويي از امروز شنبه با حضور بر سر تمرين تيم تراکتورسازي، کار خود در تبريز را رسما آغاز مي کند.

فرآوري: حسين محمدي

بخش ورزشي تبيان


منابع: مهر

 

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت